МІН’ЮСТ РОЗПОЧИНАЄ ВСЕУКРАЇНСЬКУ ІНФОРМАЦІЙНУ КАМПАНІЮ #ПРАВАЗАХИСНИКІВ

Міністерство юстиції України в межах проекту «Я МАЮ ПРАВО!» розпочинає інформаційну кампанію #ПраваЗахисників, спрямовану на інформування учасників бойових дій про їхні права.

У межах інформаційної кампанії ветеранам АТО буде роз’яснено процедуру отримання безоплатної правової допомоги, порядок безоплатного отримання земельної ділянки, повідомлено про існуючі пільги на оплату житлово-комунальних послуг та проїзд.

Зокрема, захисники мають право на:

  • отримання первинної та вторинної правової допомоги;
  • першочергове відведення земельних ділянок для особистого селянського господарства; ведення садівництва; будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд у селах; індивідуального дачного будівництва; будівництва гаражів;
  • знижки на оплату користування житлом, комунальними послугами, вартості палива;
  • безкоштовний проїзд міським, приміським і міжміським автотранспортом та додатково міжміським залізничним, водним, повітряним або автомобільним в обидва напрямки.

Також учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сімей загиблих внаслідок війни передбачена щорічна разова грошова допомога. Крім цього, законодавством передбачене безоплатне медичне забезпечення, про яке буде детально ознайомлено під час інформаційної кампанії Мін’юсту.

20181009104254-2012

Проводиться відбір виконавця земельних торгів з продажі права оренди 2 (двох) земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Коломацької селищної ради Коломацького району Харківської області.

Коломацька селищна рада, Коломацького району, Харківської області (Організатор земельних торгів) відповідно до статей 122, 135, 136 Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно рішень № 18, № 19 від 14.09.2018 року X сесії, VIII скликання, Коломацької селищної ради, Коломацького району, Харківської області проводить відбір виконавця земельних торгів з продажу права оренди 2 (двох) земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності на території Коломацької селищної ради Коломацького району  Харківської області.

1. Умови відбору виконавця земельних торгів: 

– виконавець забезпечує підготовку лотів (виготовлення документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки і агрохімічного паспорта земельної ділянки) та фінансування підготовки лотів до продажу на земельних торгах за власний рахунок з наступним відшкодуванням йому витрат переможцем земельних торгів у відповідності до частини п’ятої статті 136 Земельного кодексу України;

– витрати (видатки), здійснені виконавцем на проведення земельних торгів, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів у відповідності до частини п’ятої статті 135 Земельного кодексу України;

– під час відбору виконавця враховуються пропозиції кожного з претендентів за критеріями: вартість виготовлення документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки та агрохімічного паспорту земельної ділянки, опит з проведення земельних торгів за 2017-2018 роки, а також термін виконання згаданих робіт;

2. Вимоги до документації, що подається на відбір виконавця земельних торгів:

Документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка “На відбір виконавця послуг з підготовки та проведення земельних торгів” із зазначенням об’єкта.

У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з  пропозицією щодо вартості виготовлення документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки, агрохімічного паспорту земельної ділянки, та терміну виконання таких робіт, переліком проведених торгів за 2017-2018 роки з переліком земельних ділянок, право власності чи право оренди на які продано на земельних торгах  з зазначенням стартової ціни лоту, ціни продажу лоту, відсотка на який збільшилась ціна продажу, дати проведення торгів.

Усі сторінки документів, що надаються претендентом у складі його пропозиції  повинні бути засвідчені посадовими особами претендента відповідно до компетенції та з дотриманням норм чинного законодавства України в сфері оформлювання документів. Документи мають бути без поправок, дописок тощо.

3. Перелік підтвердних документів, які подаються на відбір виконавців:

– реєстр документів, наданих у складі  пропозиції (за формою згідно з  додатком 1);

– відомості про претендента (за формою згідно з додатком 2);

– копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ;

– інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:

для здійснення робіт із землеустрою – наявність у складі учасника за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою та які зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до Закону України «Про землеустрій»;

для проведення земельних торгів – суб’єкт господарювання повинен мати у складі не менше двох ліцитаторів (за основним місцем роботи або залучених за трудовим договором (на умовах сумісництва, строкового контракту тощо з урахуванням вимог законодавства про працю), ліцитатори повинні мати вищу освіту та відповідні кваліфікаційні сертифікати;

(документальним підтвердженням є копії кваліфікаційних сертифікатів інженера-землевпорядника, кваліфікаційних свідоцтв ліцитаторів). 

В запечатаному конверті подається пропозиція про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строку виконання робіт (у календарних днях).

Підготовка лотів включає розроблення документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки та агрохімічного паспорта земельних ділянок відповідно до додатку 3.

Суб’єкти господарювання, що мають право на проведення земельних торгів  можуть подавати  пропозиції на відбір виконавця торгів

до 1200  год. 24.10.2018 року.

Поштова адреса, за якою подаються документи: 63100, Україна, Харківська область,смт. Коломак, вул. Гетьмана Івана Мазепи, 2.

Контактні телефони: телефон для довідок:  (05766)  56-3-42.

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Консультує Міністр юстиції

Пане міністре, вже кілька місяців не можу знайти роботу. Чи маю я право на допомогу по безробіттю?

Іван Степанюк


Кому надається допомога по безробіттю?

Громадянам у разі втрати заробітної плати (грошового забезпечення) або інших доходів внаслідок втрати роботи через незалежні від них обставини.

На допомогу по безробіттю може претендувати застрахована (офіційно працевлаштована) особа.

Реєстрація безробітних проводиться центром зайнятості за особистою заявою особи і призначається з восьмого дня після реєстрації.

Перелік документів, потрібних для реєстрації, можна переглянути на офіційному сайті Державної служби зайнятості.

Посилання ви зараз бачите на екрані.

Як визначається розмір допомоги по безробіттю?

Розмір допомоги по безробіттю визначається у відсотках до середньої заробітної плати (доходу) і залежно від страхового стажу:

  • до 2 років – 50 відсотків;
  • від 2 до 6 років – 55 відсотків;
  • від 6 до 10 років – 60 відсотків;
  • понад 10 років – 70 відсотків.
  • мінімальний розмір допомоги по безробіттю становить 1440 грн

Залежно від тривалості безробіття, визначена допомога по безробіттю становить:

  • перші 90 календарних днів – 100 відсотків;
  • протягом наступних 90 календарних днів – 80 відсотків;
  • у подальшому – 70 відсотків.

Люди, які мають страховий стаж менший за шість місяців, або були звільнені з попереднього місця роботи за некомпетентність мають право на допомогу в розмірі 544 грн.

Допомога по безробіттю не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1 липня – 1841 гривня).

Який строк надання допомоги по безробіттю?

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років.

А для молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах чи звільнилася із строкової військової служби – 180 календарних днів.

Для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) –  не може перевищувати 720 календарних днів.

Чи можуть відмовити у допомозі по безробіттю? Чи можна оскаржити відмову?

Підставами для відмови у наданні статусу безробітного є:

1) відсутність на дату звернення до центру зайнятості необхідних документів;

2) встановлення факту зайнятості особи;

3) письмова відмова особи від пропозиції підходящої роботи;

4) неповернення особою коштів, отриманих за період попередньої реєстрації, що припинена на підставі, зокрема: встановлення факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації; встановлення факту виконання безробітним оплачуваної роботи (надання послуг); припинення професійного навчання за направленням центру зайнятості без поважних причин.

У разі прийняття центром зайнятості рішення про відмову у наданні статусу безробітного особа може оскаржити та повторно подати заяву про надання зазначеного статусу не раніше, ніж через сім календарних днів.

Якщо у вас залишились питання, звертайтесь до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

Проект рішення “Про розроблення детального плану території, яка планується для будівництва очисних споруд біологічної очистки стічних вод смт. Коломак Коломацької селищної ради Коломацького району Харківської області”

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat