ОБ’ЄДНАННЯ – ШАНС. РЕАЛІЗАЦІЯ – ЗА ГРОМАДОЮ

Однією  зі  складових  частин  адміністративно – територіальної  реформи є децентралізації ,  яка  починається  з  об’єднання  громад.  Наша об’єднана  громада має своїм днем народження 7 листопада 2017 року – перша сесія органу місцевого самоврядування.  А 29 жовтня рік тому відбулися вибори депутатів Коломацької селищної ради і селищного голови. Саме в цей день цьогоріч на засіданні виконкому, трьома годинами раніше – на робочій нараді, Володимир ГУРТОВИЙ, той самий, обраний 61- м  відсотком виборців Коломаччини селищний голова, привітав усіх з першою річницею від дня цієї неординарної для Коломаччини  події.

Одним із головних повноважень вибраного органу місцевого самоврядування об’єднаної  громади – селищної ради –   є планування її розвитку,  формування та виконання бюджету.   Про виконання бюджету Коломацької селищної ради за 9 місяців  2018 року  доповіла на засіданні виконкому начальник фінансового  управління селищної  ради Галина ПАЙМАШ, про виконання доходної частини бюджету по  сплаті земельного податку та податку за  оренду землі – начальник  земельного відділу селищної ради Валентина ВЕЛЬМОЖНА.

Члени  виконкому мали змогу почути й побачити на слайдах презентації не лише цифрові дані про надходження та використання  основних показників селищного бюджету, але й порівняти їх у рейтингу показників виконання місцевих бюджетів  органів місцевого самоврядування  ОТГ Харківської області. Основний підсумок: фінансування заходів, які проводяться за рахунок коштів селищного бюджету, виплату заробітної плати упродовж звітного періоду  забезпечено  своєчасно  і в запланованих обсягах. Оптимізму ж, зокрема,  надають показники виконання бюджету, вищі від середнього значення,  серед   ОТГ Харківської області, а саме:

обсяг власних доходів у розрахунку на одного мешканця громади – 3944,7 грн. при середньому значенні 3058,1 грн., 2 місце;

обсяг надходжень місцевих податків і зборів на одного мешканця громади -1801,9 грн. при середньому значенні  931,2  грн., 1 місце;

обсяг надходжень плати за землю на одного мешканця громади – 1186,4 грн. при  середньому значенні 384,2 грн., 1 місце;

обсяг надходжень єдиного податку на одного мешканця громади – 558,5 грн. при  середньому значенні  462,7 грн., 2 місце;

обсяг надходжень ПДФО у розрахунку на одного мешканця громади  – 1818,9 грн. при середньому значенні 1701,6 грн., 4 місце;

обсяг видатків загального фонду бюджету у розрахунку на одного жителя громади – 5798 грн. при середньому значенні 4288 грн., 2 місце в т.ч. – на освіту – 2463,8 грн. при середньому значенні 1739,7 грн., 2 місце; на соціальний захист та соціальне забезпечення – 261,3 грн. при середньому значенні 97,3 грн., 1 місце; на охорону здоров’я – 867,5 грн. при середньому значенні 135,5 грн., 1 місце; на культуру – 281,3 грн. при середньому значенні 127,1 грн.,1 місце; на фізичну культуру і спорт – 51,3 грн. при середньому значенні 18,7 грн., 2 місце; на житлово – комунальне господарство – 60,1 грн. при середньому значенні 45,8 грн., 4 місце;  на благоустрій – 537,5 грн. при середньому значенні 281,2 грн., 2 місце;

обсяг видатків спеціального фонду у розрахунку на одного мешканця – 2689 грн. при середньому значенні 1088 грн. , в т.ч. на економічний розвиток – 587 грн. при середньому значенні 475 грн., 3 місце.

Водночас, для подальшого ефективного наповнення селищного бюджету, ефективного використання бюджетних коштів потрібно зосередити увагу на суворому дотриманні бюджетного законодавства, зокрема – активізувати  роботу в частині збільшення акцизного  збору  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів (обсяг надходжень акцизного податку  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів на одного жителя –  5,9 грн. при середньому значенні по ОТГ області  62,6 грн. 12 (останнє!) місце); встановлення  оптимального розміру  ставок  податку  на нерухоме  майно (обсяг надходжень податку на нерухоме майно – 11 місце) та ін.

Виконком, розглянувши звіт про хід та результати виконання бюджету селищної ради за  9 місяців  2018 року, вирішив узяти його до відома. Більш детальну  інформацію можна знайти  на офіційному сайті Коломацької селищної ради.

На засіданні виконкому були розглянуті та прийняті відповідні рішення й з  інших питань, що стосуються різних сфер життєдіяльності об’єднаної громади: виконані, поточні та планові роботи об’єднаної громади (доповідач – Гуртовий В.Г., Коломацький селищний голова); соціальний захист дітей  (доповідач – Кондратенко О.М., начальник служби дітей Коломацької селищної ради); порядок надання соціального житла з житлового фонду соціального призначення Коломацької селищної ради і його реалізація (доповідач Мельник М.В, спеціаліст І категорії відділу  юридичного та кадрового забезпечення Коломацької селищної ради, співдоповідач – Леващук О.В., заступник Коломацького селищного голови); визнання непридатності житлових будинків (Гуртовий В.Г.).

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах інформує:

Поновлення батьківських прав

Відповідно до ст.169 Сімейного кодексу України мати, батько, позбавлені батьківських прав, мають право на звернення до суду з позовом про поновлення батьківських прав.

Поновлення батьківських прав неможливе, якщо дитина була усиновлена і усиновлення не скасоване або не визнане недійсним судом.

Поновлення батьківських прав неможливе, якщо на час розгляду справи судом дитина досягла повноліття.

Суд перевіряє, наскільки змінилася поведінка особи, позбавленої батьківських прав, та обставини, що були підставою для позбавлення батьківських прав, і постановляє рішення відповідно до інтересів дитини.

При вирішенні справи про поновлення батьківських прав одного з батьків суд бере до уваги думку другого з батьків, інших осіб, з ким проживає дитина.

Рішення суду про поновлення батьківських прав після набрання ним законної сили суд надсилає органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем реєстрації народження дитини.

Відповідно до пункту 33 глави 1 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000  року №52/5 (із змінами) при поновленні в батьківських правах на підставі рішення суду, що набрало чинності, в день надходження копії такого рішення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або в день його пред’явлення особою, зазначеною в рішенні суду, у графі “Для відміток” актового запису про народження робиться відмітка: “Батьки (батько, мати) поновлені в батьківських правах на підставі рішення (назва суду), № справи ___ від ____________”. Учинений запис засвідчується підписом посадової особи і печаткою відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Одночасно відповідні відомості вносяться до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

У разі відмови в позові про поновлення батьківських прав повторне звернення із позовом про поновлення батьківських прав можливе лише після спливу одного року з часу набрання чинності рішенням суду про таку відмову.

Л.М.Губська, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах ГТУЮ у Харківській області.

 

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Шановні жителі Коломацької територіальної громади  прошу Вас прийняти участь у громадському обговоренні

оцінки впливу на навколишнє середовище проекту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та утеплення фасаду

Ново-Іанівського будинку культури Коломацького району Харківської області  за адресою: вул.Перемоги,110, смт.Коломак, Коломацького району  Харківської області», яке відбудеться

12 листопада  2018 року  о 12-00

в приміщенні Коломацької селищної ради.

                                                            ( при собі мати паспорт).

 

З повагою 

Коломацький селищний голова                                   В.Г.Гуртовий 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах інформує…

Чи можна повторно отримати свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану, зокрема, свідоцтво про народження моєї дитини на території України не за місцем складання актового запису цивільного стану?

Ірина Клименко

Відповідно до пункту 2 розділу IV Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у такому випадку здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України.

Л.М.Губська, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах ГТУЮ у Харківській області

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat