З метою протидії та вжиття заходів щодо упередження поширенню короновірусної хвороби Фонд соціального страхування України нагадує, що страхувальники можуть надавати заяви –розрахунки та повідомлення про виплату допомоги в електронній формі.

ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ:

1) не треба їздити до відділення Фонду. При обранні дистанційної форми подачі документів до Фонду, Ви маєте змогу не витрачати час та кошти, необхідні для відвідування відділення Фонду, а також мінімізувати ризик захворювання на COVID-19;

2) програмне забезпечення на Ваш вибір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно;

3) не треба дублювати документи в паперовому вигляді. Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

З будь-яких питань, які пов’язані із електронним поданням документів, Ви можете звернутися зателефонувавши до відділення Фонду, де страхувальник перебуває на обліку.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat