З метою протидії та вжиття заходів щодо упередження поширенню короновірусної хвороби Фонд соціального страхування України нагадує, що страхувальники можуть надавати заяви –розрахунки та повідомлення про виплату допомоги в електронній формі.

ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ:

1) не треба їздити до відділення Фонду. При обранні дистанційної форми подачі документів до Фонду, Ви маєте змогу не витрачати час та кошти, необхідні для відвідування відділення Фонду, а також мінімізувати ризик захворювання на COVID-19;

2) програмне забезпечення на Ваш вибір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно;

3) не треба дублювати документи в паперовому вигляді. Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

З будь-яких питань, які пов’язані із електронним поданням документів, Ви можете звернутися зателефонувавши до відділення Фонду, де страхувальник перебуває на обліку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Центральна влада

Силові органи

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти