Захисти Україну!

“Щедрик, щедрик, щедрівочка” (щедрівка)
Щедрик, щедрик, щедрівочка,
Прилетіла ластівочка,
Стала собі щебетати,
Господаря викликати:
-Вийди, вийди, господарю,
Подивися на кошару,
Там овечки покотились,
А ягнички народились.
В тебе товар весь хороший,
Будеш мати мірку грошей.
Хоч не гроші,то полова,
В тебе жінка чорноброва.
Щедрик, щедрик, щедрівочка,
Прилетіла ластівочка.
ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ “ПРО БЕЗОПЛАТНУ ПРАВОВУ ДОПОМОГУ”
03 січня 2017 року Петро Порошенко підписав Закон України «Про Вищу раду правосуддя», як повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України. Цим документом, зокрема, внесені зміни до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в частині розширення кола осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу.
Метою зазначених законодавчих новел є посилення соціальних гарантій шляхом розширення кола осіб, які мають право на гарантовану державою безоплатну вторинну правову допомогу.
Насамперед, йдеться про внутрішньо переміщених осіб та осіб, які до сьогодні лише претендували на отримання такого статусу. Таким чином скористатися кваліфікованою правовою допомогою тепер зможуть близько 1 700 000 людей – саме така сьогодні є приблизна кількість зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб.
Така ж соціальна гарантія встановлена для осіб, які претендують на отримання статусу учасника бойових дій. Крім того, безоплатна вторинна правова допомога ветеранам війни, у тому числі учасникам бойових дій (на сьогодні їх близько 275 000 осіб), іншим особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надаватиметься не лише з питань їх соціального захисту, як це було до прийняття зазначених змін, а з будь-яких інших питань.
Також суттєво змінилися підходи до визначення рівня малозабезпеченості, що є критерієм для отримання безоплатної вторинної правової допомоги не менше 10 000 000 осіб:
• по-перше, особа матиме таке право, якщо її дохід не перевищує двох прожиткових мінімумів;
• по-друге, враховуватиметься середньомісячний дохід особи, яка звертається за допомогою, а не середньомісячний сукупний дохід сім’ї, як це було дотепер.
Внесені зміни враховують об’єктивну потребу у забезпеченні доступу до безоплатної правової допомоги особам, які мають дохід, що дорівнює прожитковому мінімуму або навіть більше, проте є недостатнім для самостійної оплати правових послуг. Крім того, прийняті зміни зроблять особу незалежною від доходів інших членів сім’ї у питанні звернення за безоплатною правовою допомогою. Насамперед, це уможливить звернення за такою допомогою осіб, законні інтереси та права яких порушуються в сім’ї.
Реалізувати своє право на безоплатну правову допомогу у Коломацькому районі можна через відділ «Коломацьке бюро правової допомоги» Богодухівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який знаходиться за адресою: Харківська область, смт. Коломак пров. Свободи, 2а, тел. (0266) 56-3-16.
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
впровадження тарифів на надання ритуальних послуг , які надає
комунальне підприємство Коломацьке ВУЖКГ на
території Коломацької селищної ради
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11 вересня 2003 року №1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308.
Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення органу місцевого самоврядування „ Про встановлення тарифів на надання ритуальних послуг”, як регуляторного акту .
Відповідно до статті 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та Закону України „Про житлово-комунальні послуги” повноваження по встановленню тарифів на комунальні послуги надані органам місцевого самоврядування.
Основною діяльністю КП Коломацьке ВУЖКГ є надання послуг з водопостачання для населення та інших споживачів селища Коломак. Не менш важливим видом послуг буде надання ритуальних послуг.
Проведений аналіз розрахунків підприємства показав їх відповідність існуючим нормативам споживання енергетичних та матеріальних ресурсів, вимогам діючого порядку формування тарифів на послуги з надання ритуальних послуг.
2.Цілями прийняття цього рішення селищною радою є:
– виконання Закону України „Про житлово-комунальні послуги”,
– приведення тарифів на надання ритуальних послуг у відповідність з економічно обгрунтованими витратами підприємства.
З.Альтернатив запропонованому акту немає, бо Законом України „Про житлово-комунальні послуги” від 24 червня 2004 року №1875-1У чітко визначено метод регулювання встановлення тарифів на комунальні послуги, які надаються суб’єктами підприємницької діяльності .
4.Механізмом розв’язання проблеми є затвердження тарифів на послуги з надання ритуальних послуг для всіх груп споживачів,які разом відшкодовують економічно обгрунтовані витрати комунального підприємства.
5. 0бгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
У разі прийняття регуляторного акту селищною радою будуть реалізовані повноваження, надані ст.28 Закону України „Про місцеве самоврядування в України” та Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, а тарифи з надання ритуальних послуг КП „Коломацьке ВУЖКГ” приведені у відповідність з витратами.
На досягнення цілей у разі прийняття рішення селищною радою щодо встановлення тарифів можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:
– неплатежі споживачів за спожиті послуги;
– підвищення цін і тарифів на складові собівартості надання послуг;
– падіння обсягів виробництва послуг;
– незаплановане збільшення витрат за рахунок можливих збоїв в роботі
технічного обладнання в зв”язку з його зношеністю. 6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту.
Очікувані результати прийняття регуляторного акту визначено із застосуванням методу аналізу користі та витрат.
У результаті прийняття регуляторного акта очікуються такі негативні фактори, як незадоволення споживачів підвищенням тарифів.
Позитивні фактори:
– підвищення якості послуг;
– збільшення доходів КП „Коломацьке ВУЖКГ”, стабільність його фінансового стану та забезпечення такого функціонування, що дозволить цьому підприємству:
– своєчасно проводити ремонти та удосконалювати обладнання;
– знизити втрати в мережах;
– забезпечити економію енергоресурсів;
– здійснювати безперебійну сплату за енергоносії;
– уникнути виникнення заборгованості перед працівниками по заробітній платі.
7.0бгрунтування терміну дії.
Термін дії рішення необмежений.
8.1 Показники результативності регуляторного акту. Прогнозні значення показників результативності регуляторного акту –як показує практика, введення регуляторних актів, якими запроваджується збільшення тарифів, приводить до тимчасового зниження рівня платежів.
Дія цього акту поширюється на населення, бюджетні організації, гос¬прозрахункові підприємства та суб”єкти підприємницької діяльності, які знаходяться на території селищної ради ,
– повна оплата послуг споживачами забезпечить беззбиткову роботу
КП „КоломацькеВУЖКГ”.
9.Відстеження результативності регуляторного акту.
Базове відстеження результативності акту здійснюватиметься на етапі його підготовки.
Повторне відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснено через рік після набрання ним чинності.
Коломацької селищної ради.