З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, ГРОМАДО!!!

1

07 листопада 2017 року на І  сесії VIІІ скликання (вона була, до слова, першою серед тих громад Харківської області, де вибори відбулися 29 жовтня)  Коломацький селищний голова Володимир ГУРТОВИЙ  прийняв урочисту присягу на вірність громаді, а 26 депутатів селищної ради набули своїх депутатських повноважень. Отже, рівно рік Коломацька селищна рада як орган місцевого самоврядування працює на  розвиток Коломацької територіальної  громади, яку в силу об’єднання прийнято називати об’єднаною або ОТГ, як і інші громади в  Україні, що об’єдналися.

Строк невеликий, але громада живе,  розвивається, будує перспективи і втілює в життя свої поточні плани. Про це говорить Володимир  ГУРТОВИЙ, Коломацький селищний  голова.

Рік був складним, але цікавим і результативним, – вважає очільник ОТГ. З 01 січня селищна рада представляє інтереси  об’єднаної громади,   охоплює всі сфери її життєдіяльності: освіту (школи, заклади дошкільної освіти, БДЮТ, дитяча музична школа, відділ освіти, молоді та спорту); охорону здоров’я (первинна й вторинна ланки медицини); соціальний захист (відділ з надання соціальних послуг, служба у справах дітей та сім’ї), культуру (сільські клуби, районний БК, бібліотеки), спорт, старостинські округи, інфраструктуру.

Був він також і неоднозначним. З однієї сторони багато вже зроблено, а з іншої, існує ще багато планів, які, до того ж,  зіштовхуються з різними перепонами на шляху їх реалізації. Але завдяки наполегливій праці працівників і жителів громади, допомозі підприємців і підприємств на території громади  та державних органів є впевненість у тому, що всі наші напрацювання  і перспективи будуть реалізовані та служитимуть на благо Коломаччини.

Перше, на що звертає увагу Володимир Григорович, Коломацька ОТГ – єдина в Харківській області, яка об’єднала всі  сільські та селищну ради в районі, так звана громада – район. Не має потреби  коментувати відношення до об’єднання районних гілок  влади, ми домовились домовлятися, знайшли спільні точки дотику спільних проблем. На рівні облради, обласної державної адміністрації, особисто голови Харківської ОДА Юлії СВІТЛИЧНОЇ ми маємо дієву підтримку. І ця підтримка грає важливу позитивну роль у розвитку громади.  Мешканці ж Коломаччини  в переважній більшості підтримують курс громади, за що їм велика вдячність. Харківський Центр розвитку місцевого самоврядування ми можемо сміливо назвати  своїм куратором у сфері набуття позитивного досвіду життя в статусі об’єднаної громади. Зараз на основі очікувань та потреб мешканців за допомогою спеціалістів цього Центру ми  формуємо стратегію розвитку ОТГ, реалізуючи яку будемо продовжувати  нести якісні зміни у життя  людей.

Після об’єднання життя  не стало гіршим, навіть навпаки  –  і це найголовніше.  Коли мова йде про перші кроки, перші  досягнення, потрібно розуміти, що це колосальна праця, оскільки на порядку денному постійно виникають безліч питань, які треба невідкладно вирішувати. Так, труднощів вистачало і вистачає. Адже працювати ми почали з чистого аркуша. Були проблеми з реєстрацією – треба було зробити це в найстисліші строки, але не все залежало від нас. Процедуру ліквідації сільських рад, що приєднались до Коломацької селищної ради,  відповідно до чинного законодавства, ми запустили з перших днів, але через бюрократичні перепони до її завершення наближаємось лише тепер. Ми прийняли у  своє підпорядкування одразу всі заклади комунальної власності та соціальні об’єкти. І сьогоднішній висновок: хоч було дуже нелегко – це був правильний крок.  Селищний бюджет на 2018 рік довелося розробляти в надщвидкому темпі в умовах передачі – приймання майна, закінчення календарного року, формування нової управлінської команди та  структур. Після виборів, зазначає очільник ОТГ, сільські голови  згідно з чинним законодавством автоматично стали в.о. старост. Частина спеціалістів прийшли до нас працювати із районних структур. Усіх працівників приєднаних сільських  рад ми постарались працевлаштувати. Кадрові зміни були мінімальними.  Скільки б там не було скептицизму й критики на нашу адресу, але  з 02 січня запрацювали всі структурні підрозділи селищної ради, в кінці місяця всі одержали заробітну плату.

До питань бюджету. Якщо порівняти зведений бюджет об’єднаних сільських і селищної рад  за 9 місяців 2017 року і бюджет ОТГ за 9 місяців 2018 року, то цифри свідчать про збільшення  доходів громади. Але, водночас, разом з додатковими надходженнями додалися і нові витрати, і нові проблеми. Левову частку нашого бюджету ми віддаємо на освіту (55%), охорону здоров’я  (15%), тому що розуміємо, що наші діти, наші люди – це головне. Зрештою,  я не прихильник порівняння догромадівського і нинішнього бюджетів – уточнює Володимир  ГУРТОВИЙ. Це абсолютно різні бюджети, різне їх наповнення, різне використання. Порівнювати будемо  2019 з 2018 роком і наступні – це вже будуть так звані бюджети ОТГ.

За 10 місяців життєдіяльності у новому форматі (з новим бюджетом та повноваженнями) нам  вдалося зробити суттєві зрушення, передбачені  Планом соціально-економічного розвитку громади на 2018-2020 роки. 

У населених пунктах громади за участю  жителів, підприємців  і територіальних підприємств першочергово проводиться благоустрій території,  ремонт  доріг, обкошування їх узбіч,  догляд за кладовищами та  інші відповідні роботи. 

У зв’язку з об’єднанням громади збільшилось територіальне навантаження на КП “Коломацьке ВУЖКГ”, яке до цього обслуговувало лише два населених пункти смт. Коломак та с. Новоіванівське,  надаючи  послуги з водопостачання, благоустрою та ритуальні. Нині  ж силами та засобами підприємства за кошти селищного бюджету обкошуються узбіччя доріг, видаляються аварійні дерева на території всієї громади, утримуються в належному санітарному стані парки, сквери та кладовища в смт. Коломак та Новоіванівці, вивозиться безкоштовно для населення сміття з усіх густонаселених сіл та смт. Коломак. Слід зазначити, що в об’єднаній громаді поширили догромадівський досвід с. Шелестове – підсобні робітники по благоустрою кладовищ з весни до осені забезпечують на цвинтарях порядок – викошують трав’янисту та дрібнокущову рослинність, згрібають посохле листя й бур’ян тощо.

Відзначає Володимир Григорович  і такі основні досягнення й надбання громади, які стали можливими завдяки об’єднанню.

Придбано Шкільний автобус,  асенізаційний автомобіль, три дитячих майданчики, меблі та обладнання  для освітніх закладів, в т.ч. – 82 парти для 1-х класів за програмою НУШ, путівки  до дитячих оздоровчих закладів  для оздоровлення та відпочинку 18 дітей. Проведено тендер по придбанню спецтехніки для благоустрою.  Кожну гривню, отриману з податків, як субвенцію чи у вигляді спонсорської допомоги спрямовуємо  на вирішення проблем громади.

Здійснено: капітальний ремонт частини покрівлі та поточний ремонт спортивної зали Різуненківського ліцею,  капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих заходів (заміна 172- х вікон) у всіх трьох ліцеях громади; капітальний ремонт підлоги  спортивної зали Коломацького ліцею ім. Героя Радянського Союзу І.Є.Єгорова, капітальний ремонт паркану Новоіванівського ДНЗ, капітальний ремонт тротуарного покриття на території Шелестівського ліцею, та  по  вулицях Корольова,  Гетьмана І. Мазепи в смт. Коломак; капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Гетьмана І. Мазепи, 2 в смт. Коломак; заміна  23 вікон в адміністративній будівлі по вул. Гетьмана І. Мазепи, 17; облаштування вуличного освітлення по вул. Піддубного, пров. Піддубного та вул. Д. Бєдного в смт. Коломак, по вул. Усачова в селі Шелестове; ремонт доріг по вулицях Єгорова, Гетьмана І.Мазепи, Чайковського в смт. Коломак та по вул. Зерновій в с. Шелестове, ремонт пішохідних доріжок по вул. Єгорова в смт. Коломак; будівництво нової водопровідної мережі для покращення водопостачання на вул. Корольова в смт. Коломак; облаштування торговельного майданчика в смт. Коломак.

Встановлено: в’їзний знак “Коломак”,  6 павільйонів для очікування транспорту, додаткові контейнери для сміття, огорожу біля Будинку культури,  торговельного майданчика, Публічної бібліотеки селищної ради, багатоквартирного будинку по вул. Гетьмана І.Мазепи в смт. Коломак, на кладовищі в с. Трудолюбівка, на дитячому майданчику в с. Покровка, три ігрові дитячі майданчики в смт. Коломак та Новоіванівці.  Підключено вуличне освітлення  в селах Шляхівського старостинського округу – Латишівка, Кисівка, Шляхове. Поруч з цим виконано багато дрібних, але необхідних  справ, проводиться  щоденна рутинна робота з благоустрою.

Предметом нашої посиленої уваги є, продовжує Володимир Григорович,  турбота про пільгові та малозабезпечені верстви населення – ми виплачуємо одноразову допомогу, надаємо матеріальну підтримку, організовуємо прийоми, зустрічі, свята для учасників бойових дій, АТО, ООС, афганської війни, ліквідаторам наслідків Чорнобильської АЕС, ветеранів Другої світової війни, матерів – героїнь.

Не треба закликати когось у свідки, всі  бачать  значне й  успішне пожвавлення культурно – мистецьких заходів. спортивної роботи.  Це і масові  святкування, як то: 25 – річчя  Коломацького району, Весняна масляна, День дітей Дні села, участь у Слобожанських передзвонах і Слобожанському ярмарку, і професійні, народні та історичні свята, і відновлені дискотеки в населених пунктах, і “Наше караоке”, і робота бібліотек громади  та інші заходи, утримання двох хорових колективів.  Серед спортивних досягнень я б виділив найважливіше: поруч з основними командами в дорослих чемпіонатах громади й району грають дублюючі склади з числа юних футболістів.

У громаді запроваджено присвоєння звання “Почесний громадянин Коломаччини”, випуск інформаційного бюлетеня “Вісник Коломаччини”,  ведення веб – сторінки “Коломацька об’єднана територіальна громада” в Фейсбуці. Продовжується  ведення офіційного  сайту  селищної ради.

За кожною названою й неназваною доброю справою, підкреслює в розмові очільник об’єднаної громади   стоять конкретні імена й  прізвища. Хочу подякувати всім,  хто словом, а головне ділом допомагав і допомагає розбудовувати нашу громаду. Дякую депутатам, членам виконкому, всім керівникам  підприємств, організацій та установ, приватним  підприємцям, своїм колегам, облдержадміністрації, обласній раді, райдержадміністрації, райраді, однодумцям, простим жителям за підтримку у розвитку громади та її добробуту, зростання економічного, духовного  та культурного потенціалу Коломаччини, завдяки кому наш марафон добрих справ у громаді зробив перші успішні кроки. Вірю в подальшу співпрацю. Адже, усе, що наразі зроблено в громаді – зроблено завдяки спільним зусиллям  всіх вас, всіх нас, плюс дієва підтримка області.  А значить всі разом жителі Коломаччини  заслуговують на те, щоб пожинати урожай людської вдячності. 

Тож, в цей святковий день скажемо разом: НАША ГРОМАДА –  ДЛЯ НАС НАЙКРАЩА. Хай завжди тут панують мир та злагода, бо за цим – наш добробут, наш спокій і наша впевненість у завтрашньому дні! З днем народження, громадо!

НА СЕСІЇ РОЗГЛЯНУЛИ РІЗНОВЕКТОРНІ ПИТАННЯ

06 листопада  відбулось пленарне засідання  ХІ сесії VІІІ скликання Коломацької селищної ради. Депутати розглянули  24 проекти рішень з питань  порядку денного, які  за усталеною практикою  попередньо ретельно розглядалися  у відповідних  комісіях  селищної ради.

Без тривалих дискусій були ухвалені  рішення з питань   “Про  затвердження Положення про загальний відділ Коломацької селищної ради”, “Про внесення змін до Положення про відділ житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Коломацької селищної ради”, “Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Коломацької селищної ради”, “Про облік дітей дошкільного віку та  закріплення території  обслуговування за закладами дошкільної освіти Коломацької селищної ради на 2018/2019 навчальний рік”.

Серед інших питань депутати затвердили  звіт про   виконання  Коломацького селищного бюджету  за   9 місяців 2018  року,  рішення нормативно – правового характеру Коломацької селищної ради  у сфері господарської діяльності  регуляторними актами, зміни  до Коломацького селищного бюджету на 2018 рік,   до  Правил благоустрою населених пунктів  Коломацької селищної ради, до Плану соціально – економічного розвитку Коломацької об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки,  до рішень Коломацької селищної ради, пов’язаних із прийняттям у власність територіальної громади Коломацької селищної ради об’єктів комунального майна та суб’єктів спільної власності територіальних громад, до рішення ІІІ сесії VII скликання Коломацької селищної ради від 25.12.2015 року № 16 “Про прийняття до комунальної власності територіальної громади селища Коломак комунального підприємства “Коломацьке ВУЖКГ”, Проектно – кошторисну документацію по об’єкту “Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: вул. Пушкіна, 17а , с. Шелестове , Коломацький район , Харківська область”, Проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт огорожі в парковій зоні по вул. Корольова, смт.Коломак Коломацького району, Харківської області,  Проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт огорожі по вул. Гетьмана І.Мазепи, смт.Коломак Коломацького району Харківської області, а також  Схему організації дорожнього руху на території Коломацької селищної ради.

Окрім цього  на сесії прийняті  рішення про: надання матеріальної  допомоги учасникам АТО,  на лікування (реабілітацію), на поховання; надання згоди КЗОЗ Коломацькій ЦРЛ на списання автомобіля УАЗ-3962;  виведення з оперативного управління  КП “Коломацьке ВУЖКГ” приміщення за адресою: смт.Коломак вул. Гетьмана І. Мазепи, 17 та  взяття цього ж  приміщення на баланс Коломацької селищної ради; прийняття у комунальну власність територіальної громади Коломацької селищної ради літака МІГ-21; взяття на облік доріг комунального значення Коломацької селищної ради.

Визначилися  селищні обранці і у завжди непростих  земельних питаннях, прийнявши більшістю голосів проект рішення як рішення сесії.

У  “Різному” депутати  обговорили  перспективи придбання соціального житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених  батьківського піклування.

Коломацька селищна рада оголошує конкурс

Коломацька селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу освіти, молоді та спорту Коломацької  селищної  ради з 8 жовтня 2018 року.

Вимоги: освіта вища, спеціальність: фізична культура та спорт, володіння навиками роботи на ПК .

За додатковою інформацією чи поданням документів звертатися за адресою: смт Коломак вул.Гетьмана І.Мазепи, 2, Коломацька селищна рада.

ОБ’ЄДНАННЯ – ШАНС. РЕАЛІЗАЦІЯ – ЗА ГРОМАДОЮ

Однією  зі  складових  частин  адміністративно – територіальної  реформи є децентралізації ,  яка  починається  з  об’єднання  громад.  Наша об’єднана  громада має своїм днем народження 7 листопада 2017 року – перша сесія органу місцевого самоврядування.  А 29 жовтня рік тому відбулися вибори депутатів Коломацької селищної ради і селищного голови. Саме в цей день цьогоріч на засіданні виконкому, трьома годинами раніше – на робочій нараді, Володимир ГУРТОВИЙ, той самий, обраний 61- м  відсотком виборців Коломаччини селищний голова, привітав усіх з першою річницею від дня цієї неординарної для Коломаччини  події.

Одним із головних повноважень вибраного органу місцевого самоврядування об’єднаної  громади – селищної ради –   є планування її розвитку,  формування та виконання бюджету.   Про виконання бюджету Коломацької селищної ради за 9 місяців  2018 року  доповіла на засіданні виконкому начальник фінансового  управління селищної  ради Галина ПАЙМАШ, про виконання доходної частини бюджету по  сплаті земельного податку та податку за  оренду землі – начальник  земельного відділу селищної ради Валентина ВЕЛЬМОЖНА.

Члени  виконкому мали змогу почути й побачити на слайдах презентації не лише цифрові дані про надходження та використання  основних показників селищного бюджету, але й порівняти їх у рейтингу показників виконання місцевих бюджетів  органів місцевого самоврядування  ОТГ Харківської області. Основний підсумок: фінансування заходів, які проводяться за рахунок коштів селищного бюджету, виплату заробітної плати упродовж звітного періоду  забезпечено  своєчасно  і в запланованих обсягах. Оптимізму ж, зокрема,  надають показники виконання бюджету, вищі від середнього значення,  серед   ОТГ Харківської області, а саме:

обсяг власних доходів у розрахунку на одного мешканця громади – 3944,7 грн. при середньому значенні 3058,1 грн., 2 місце;

обсяг надходжень місцевих податків і зборів на одного мешканця громади -1801,9 грн. при середньому значенні  931,2  грн., 1 місце;

обсяг надходжень плати за землю на одного мешканця громади – 1186,4 грн. при  середньому значенні 384,2 грн., 1 місце;

обсяг надходжень єдиного податку на одного мешканця громади – 558,5 грн. при  середньому значенні  462,7 грн., 2 місце;

обсяг надходжень ПДФО у розрахунку на одного мешканця громади  – 1818,9 грн. при середньому значенні 1701,6 грн., 4 місце;

обсяг видатків загального фонду бюджету у розрахунку на одного жителя громади – 5798 грн. при середньому значенні 4288 грн., 2 місце в т.ч. – на освіту – 2463,8 грн. при середньому значенні 1739,7 грн., 2 місце; на соціальний захист та соціальне забезпечення – 261,3 грн. при середньому значенні 97,3 грн., 1 місце; на охорону здоров’я – 867,5 грн. при середньому значенні 135,5 грн., 1 місце; на культуру – 281,3 грн. при середньому значенні 127,1 грн.,1 місце; на фізичну культуру і спорт – 51,3 грн. при середньому значенні 18,7 грн., 2 місце; на житлово – комунальне господарство – 60,1 грн. при середньому значенні 45,8 грн., 4 місце;  на благоустрій – 537,5 грн. при середньому значенні 281,2 грн., 2 місце;

обсяг видатків спеціального фонду у розрахунку на одного мешканця – 2689 грн. при середньому значенні 1088 грн. , в т.ч. на економічний розвиток – 587 грн. при середньому значенні 475 грн., 3 місце.

Водночас, для подальшого ефективного наповнення селищного бюджету, ефективного використання бюджетних коштів потрібно зосередити увагу на суворому дотриманні бюджетного законодавства, зокрема – активізувати  роботу в частині збільшення акцизного  збору  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів (обсяг надходжень акцизного податку  з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів на одного жителя –  5,9 грн. при середньому значенні по ОТГ області  62,6 грн. 12 (останнє!) місце); встановлення  оптимального розміру  ставок  податку  на нерухоме  майно (обсяг надходжень податку на нерухоме майно – 11 місце) та ін.

Виконком, розглянувши звіт про хід та результати виконання бюджету селищної ради за  9 місяців  2018 року, вирішив узяти його до відома. Більш детальну  інформацію можна знайти  на офіційному сайті Коломацької селищної ради.

На засіданні виконкому були розглянуті та прийняті відповідні рішення й з  інших питань, що стосуються різних сфер життєдіяльності об’єднаної громади: виконані, поточні та планові роботи об’єднаної громади (доповідач – Гуртовий В.Г., Коломацький селищний голова); соціальний захист дітей  (доповідач – Кондратенко О.М., начальник служби дітей Коломацької селищної ради); порядок надання соціального житла з житлового фонду соціального призначення Коломацької селищної ради і його реалізація (доповідач Мельник М.В, спеціаліст І категорії відділу  юридичного та кадрового забезпечення Коломацької селищної ради, співдоповідач – Леващук О.В., заступник Коломацького селищного голови); визнання непридатності житлових будинків (Гуртовий В.Г.).

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах інформує:

Поновлення батьківських прав

Відповідно до ст.169 Сімейного кодексу України мати, батько, позбавлені батьківських прав, мають право на звернення до суду з позовом про поновлення батьківських прав.

Поновлення батьківських прав неможливе, якщо дитина була усиновлена і усиновлення не скасоване або не визнане недійсним судом.

Поновлення батьківських прав неможливе, якщо на час розгляду справи судом дитина досягла повноліття.

Суд перевіряє, наскільки змінилася поведінка особи, позбавленої батьківських прав, та обставини, що були підставою для позбавлення батьківських прав, і постановляє рішення відповідно до інтересів дитини.

При вирішенні справи про поновлення батьківських прав одного з батьків суд бере до уваги думку другого з батьків, інших осіб, з ким проживає дитина.

Рішення суду про поновлення батьківських прав після набрання ним законної сили суд надсилає органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем реєстрації народження дитини.

Відповідно до пункту 33 глави 1 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000  року №52/5 (із змінами) при поновленні в батьківських правах на підставі рішення суду, що набрало чинності, в день надходження копії такого рішення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або в день його пред’явлення особою, зазначеною в рішенні суду, у графі “Для відміток” актового запису про народження робиться відмітка: “Батьки (батько, мати) поновлені в батьківських правах на підставі рішення (назва суду), № справи ___ від ____________”. Учинений запис засвідчується підписом посадової особи і печаткою відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Одночасно відповідні відомості вносяться до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

У разі відмови в позові про поновлення батьківських прав повторне звернення із позовом про поновлення батьківських прав можливе лише після спливу одного року з часу набрання чинності рішенням суду про таку відмову.

Л.М.Губська, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах ГТУЮ у Харківській області.

 

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat