Внутрішньо переміщені особи мають право на всі види правничих послуг від системи надання безоплатної правничої допомоги.

Надаємо правничу допомогу щодо:
▪ Оскарження дій чи бездіяльності органів влади;
▪ Оформлення пенсійних, інших соціальних виплат та пільг;
▪ Відновлення документів, звільнення з роботи на ТОТ;
▪ Встановлення факту смерті чи народження на ТОТ;
▪ Виплат від міжнародних партнерів, гуманітарної допомоги;
▪ Вирішення сімейних питань: аліментів, розлучень, спадщини;
▪ Розв’язання інших правових проблем, у тому числі в судовому порядку.

Види послуг системи БПД

🟩 Первинна правнича допомога:
▪️ Юристи розкажуть про ваші права, як ними скористатися та захистити, якщо їх порушують;
▪️ Нададуть правову інформацію, консультацію чи роз’яснення з правових питань;
▪️ Допоможуть скласти заяви, скарги, інші документи правового характеру, крім документів для звернення до суду.

🟩 Вторинна правнича допомога це:
▪️ Послуги юриста чи адвоката для представництва інтересів у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;
▪️ Складення документів для звернення до суду;
▪️ Представництво постраждалих та свідків у кримінальних провадженнях.

👉 Як звернутися до системи БПД за посиланням: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/

ПРАВО ПЕНСІОНЕРІВ НА БЕЗОПЛАТНУ ПРАВНИЧУ ДОПОМОГУ

Пенсіонери, які отримують пенсію до 4722 грн і не мають інших офіційних джерел доходу, мають право на:
▪️ консультації юристів, допомогу з документами
▪️ безоплатну допомогу зі зверненням до суду для розв’язання різних життєвих питань.

Ці послуги надає система безоплатної правничої допомоги.

Якщо ж пенсія більша або є інші джерела доходу — такі пенсіонери можуть безоплатно проконсультуватися з юристом, отримати допомогу з документами.

А отримати допомогу зі зверненням до суду можуть за іншою категорією: як ВПО, члени родини загиблого Захисника, ветерани війни, постраждалі від домашнього насильства.

👉 Поділіться цим повідомленням зі знайомими пенсіонерами.

✅ Для консультації юриста напишіть приватне повідомлення цій сторінці або телефонуйте до контактного центру 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Юристи на зв’язку у будні з 8:00 до 18:00.

Платники податків можуть авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету».

Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно:

у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;

натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;

у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

Також, здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис можна скориставшись вкладкою «Хмарне сховище» у вікні «Вхід до особистого кабінету». З випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис», натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код. Після чого, у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

Для підписання електронного документа за допомогою Дія.Підпис необхідно:

обрати збережений електронний документ та натиснути «Підписати»;

у вікні «Підпис документа» обрати вкладку «Хмарне сховище»;

з випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис»;

натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код;

у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

Чи можуть військовослужбовця за контрактом понизити в посаді та перевести у резерв?

Військовослужбовця за контрактом можуть понизити в посаді та перевести у резерв на підставі письмового наказу командира по особовому складу.
Такий наказ оформлюється на підставі відповідних документів:
🔸Службове подання командира, що обґрунтовує необхідність пониження чи переведення.
🔸Атестаційний лист із висновками щодо службової відповідності військовослужбовця.
🔸Наказ вищого керівництва, який затверджує рішення на підставі зазначених документів.

Важливо. Якщо конкретні умови встановлення, зміни або припинення правових відносин військовослужбовців не зазначені прямо в контракті, зміни по особовому складу регулюються нормативними актами щодо військової служби.

Залишилися питання? Звертайтесь до юристів зручним способом.
📞0 800 213 103 Контакт-центр системи БПД (будні з 8:00 до 18:00). Дзвінки в межах України безкоштовні.

Новий сервіс від ДПС«Е-повідомлення»

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що з метою підвищення рівня інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів, єдиного внеску ДПС розроблено та впроваджено новий сервіс «Е-повідомлення».

Платники податків, користувачі Електронного кабінету, мають можливість отримувати в розділі Вхідні/вихідні документи /Вхідні/Повідомлення електронне інформаційне повідомлення про помилкову сплату платежів та миттєво здійснювати направлення до територіального органу ДПС, в якому обліковуються такі суми, заяву про перерахування коштів в електронному форматі.

В інформаційному повідомлені про помилкову сплату платежів за формою J/F14900 зазначаються реквізити платіжної інструкції, а саме код територіального органу ДПС, код територіальної громади, код та назва платежу, дата, номер та сума платіжної інструкції, бюджетний або небюджетний рахунок IBAN.

Поряд з цим, посадові особи, які за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з керівником підприємства, установи, організації, чи самозайнятою особою, чи фізичною особою – платником податків, також мають можливість отримувати додаткове повідомлення шляхом приєднання до сервісу «Info TAX».

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat

-

loodgieter rotterdam