Звернення про надання БВПД можна подати в електронній формі

Для отримання безоплатної вторинної правничої допомоги (допомоги юриста чи адвоката зі зверненням до суду) не обов’язково йти до бюро правничої допомоги.

Можна подати звернення та копії документів, що підтверджують право на таку допомогу електронною поштою.

✅ Ось як це працює
▪ Людина, яка потребує правничої допомоги (або її представник), готує документи: звернення про надання безоплатної правничої допомоги та документи, що підтверджують право на ці послуги.
▪ Підписує документи електронним підписом (КЕП) та надсилає на електронну адресу міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої допомоги.
▪ Міжрегіональний центр розглядає звернення та інформує клієнта про ухвалене рішення.

👉 Детальна інструкція як підготувати та надіслати електронне звернення: https://legalaid.gov.ua/elektronne-zvernennya/

✅ Якщо ви потребуєте консультації юриста системи БПД:
▪ Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте 0 800 213 103 – єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Юристи консультують в будні з 8:00 до 18:00.
▪ Або звертайтеся до найближчого бюро правничої допомоги: https://legalaid.gov.ua/buro

Щодо порядку сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску

Звертаємо увагу на те, що актуальні реквізити  рахунків для сплати податків, зборів та платежів до державного та місцевого бюджетів, а також рахунки для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування знаходяться на офіційному сайті Державної податкової служби України в розділі «Рахунки для сплати платежів» «Харківська область» за посиланням: https://kh.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv.

Найпопулярніший сервіс від ДПС України – це Електронний кабінет

Платники податків за допомогою Електронного кабінету мають можливість дистанційно не відвідуючи податкову:

подавати податкову звітність дистанційно без відвідування податкової;

подавати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування;

листуватися з податковою;

отримати витяг з реєстру платників єдиного податку;

отримати витяг з реєстру платників ПДВ;

отримати витяг про стан розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску;

отримати довідку про відсутність заборгованості;

отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків;

надіслати заяву про внесення змін до ДРФО та багато іншого.

Звертаю увагу, що для роботи у приватній частині Електронного кабінету необхідно мати кваліфікований електронний підпис, який можна отримати у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Тож долучайтесь до електронних сервісів ДПС та використовуйте їх під час здійснення підприємницької діяльності!

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat

-

loodgieter rotterdam

- escort ankara