Комітет проводить аналіз ефективності Закону України «Про ринок природного газу»

Просимо заповнити опитувальники

Комітет Верховної Ради України з питань енергетики та житловокомунальних послуг (далі – Комітет) розпочав роботу з аналізу ефективності та реалізації Закону України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (далі – Закон).

Метою даного аналізу є дослідження ефективності, виконання та впливу норм Закону на функціонування ринку природного газу, діяльність суб’єктів ринку природного газу та якість надання послуг з постачання природного газу споживачам.

З огляду на необхідність забезпечити енергетичну безпеку та належне функціонування ринку природного ринку, досягти високого рівня конкуренції та високого рівня якісного захисту прав споживачів природного газу Комітет має на меті дослідити наступні питання.

|_|  Якою мірою запроваджена свого часу реформа ринку природного газу досягла мети щодо забезпечення ефективного функціонування ринку природного газу, фінансової стабільності на ринку природного газу, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу та сприяла євроінтеграційним прагненням України?

|_| Наскільки ефективними виявилося впровадження та виконання заходи, передбачених Законом для досягнення енергетичної безпеки?

|_|  Наскільки ефективним є насьогодні державне регулювання діяльності суб’єктів ринку природного газу?

Для проведення належного аналізу Комітету потрібно зібрати інформацію і доказову базу за допомогою осіб та організацій, які володіють відповідними знаннями, професійною компетентністю чи досвідом.

Відповідаючи на цей запит, ви отримуєте можливість поділитися своїм досвідом, висловити свою експертну думку та допомогти Комітету краще з’ясувати, чи позначилися (і як саме) передбачені Законом заходи на ситуацію, яка склалася на сьогодні на ринку природного газу.

Для надання відповіді на запит вам необхідно заповнити Google форму за посиланнями відповідно до вашої категор:

1. Анкета для опитування суб’єктів ринку природного газу, органів управління, регулювання та контролю: https://forms.gle/CpUHEA3Rwte72Pnn7

2. Анкета для опитування побутових споживачів: https://forms.gle/diXACosqJwoMMntT6

3. Анкета для опитування непобутових споживачів: https://forms.gle/X22yw32ftb5Sxxsr8

Комітет звертається із проханням заповнити відповідну форму до 15 січня 2024 року (включно).

Комітет звертається до Вас із проханням, надаючи відповіді, зазначити наступну інформацію.

У гугл-формі опитувальника для побутових споживачів містяться запитання щодо імені, віку, статі, освіти, місця проживання тощо. Ви можете попросити про забезпечення конфіденційності ваших персональних даних (про це буде питання в формі запиту). Якщо ви не проситимете про забезпечення конфіденційності, то в ім’я буде оприлюднено в переліку осіб/організацій, які надавали інформацію й доклали зусиль до роботи Комітету (але без прив’язки особи/організації до конкретної відповіді).

У гугл-формі опитувальника для непобутових споживачів містяться запитання щодо назви організації. Ви можете попросити про забезпечення конфіденційності ваших персональних даних. Якщо ви не проситимете про забезпечення конфіденційності, то ваше ім’я чи назву вашої організації буде оприлюднено в переліку осіб/організацій, які надавали інформацію й доклали зусиль до роботи Комітету (але без прив’язки особи/організації до конкретної відповіді).

У гугл-формі опитувальника для суб’єктів ринку природного газу, органів управління, регулювання та контролю містяться запитання щодо назви, імені та посади представника тощо. Ви можете попросити про забезпечення конфіденційності (про це буде питання в формі запиту). Якщо ви не проситимете про забезпечення конфіденційності, то назву органу, який Ви представляєте, буде оприлюднено в переліку осіб/організацій, які надавали інформацію й доклали зусиль до роботи Комітету (але без прив’язки особи/організації до конкретної відповіді).

На підставі проведеного аналізу, у разі виявлення неефективності чи недостатньої ефективності окремих норм Закону, Комітет буде ініціювати внесення змін до законодавства щодо посилення ефективності функціонування ринку природного газу, рівності суб’єктів ринку природного газу та належного захисту прав споживачів даної сфери.

Щодо особливостей реєстрації повернення товарів, непроданих у зв’язку з неявкою покупця

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 918/29048, реєстрація продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів через РРО проводиться одночасно з розрахунковою операцією.

Розрахунковий документ на повну суму проведеної операції, створений у паперовій та/або електронній формі, надається особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї. Розрахункова операція вважається проведеною через РРО, якщо дані про її обсяги введені в режимі реєстрації.

Таким чином, у випадку не отримання або відмови від товару покупцем, при відправці їх за допомогою служб доставки достатньо в режимі реєстрації провести операцію повернення товарів на підставі квитанції від служби доставки про повернення відправлення та чеку РРО/ПРРО, в яких такі товари ідентифіковані.

Наголошуємо, що обов’язком саме продавця товарів є організація надання інформації щодо підтвердження повернення товарів без їх продажу від служби доставки.

Жодних актів на повернення коштів складати не потрібно, так як такі акти складаються лише у випадках повернення коштів покупцю, а сума повернення перевищує 100 гривень.

Який документ вважається розрахунковим документом?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє. що відповідно до статті 2 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) розрахунковий документ – документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, видатковий чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів, отримання (повернення) коштів, торгівлю валютними цінностями в готівковій формі, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених Законом № 265, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій (далі – РРО) або програмним РРО, чи заповнений вручну.

У який момент списуються фіскальні номери із виданого фіскальним сервером ДПС діапазону номерів для відповідного ПРРО?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що засобами фіскального сервера ведеться облік виданих діапазонів для ПРРО із присвоєнням відповідного статусу фіскальним номерам: зарезервовані (видані, але не направлені до фіскального сервера), використані (направлені до фіскального сервера та прийняті фіскальним сервером розрахункові документи з присвоєними фіскальними номерами з діапазону).

Фіскальний сервер формує та видає нові фіскальні номери на заміну використаним щоразу після приймання від ПРРО пакета створених розрахункових документів з фіскальними номерами. Таким номерам присвоюється статус «використані».

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat

-

loodgieter rotterdam