Шановні відвідувачі сайту!

Шановні відвідувачі сайту!
Радий  вітати вас на офіційному веб-сайті  
Коломацької селищної ради.

Коломацький край, об’єднавшись в єдину громаду, нині зберіг свою територіальну цілісність, є багатим на чорноземи, блакитні водні плеса та ошатні ліси й хлібні ниви,  які є візитівкою нашої громади.  

Ми виховуємо  молоде покоління на славній історичній події, якою  є знамените в історії України обрання Івана Мазепи Гетьманом української держави на нашій рідній коломацькій землі. Саме він виплекав ідею самостійної незалежної української держави, підняв цю ідею на височінь загальнонаціональної історичної мети. Крокуючи стежинами історії, ми пишаємося багатовіковою козацькою традицією, прикладами мужності й самовідданості наших земляків, відомих в Україні та за її межами.

Одним із основних принципів роботи селищної ради виокремлюємо інформаційну відкритість.  І метою нашого офіційного сайту є представлення Коломаччину, об’єднаної територіальної громади широкому загалу користувачів у нашому регіоні  та  в межах усієї України.

Гостям  сайту пропонується ознайомитись з  нашим прекрасним  Коломацьким краєм, його історією, сучасністю, життям мешканців.

Для  жителів об’єднаної громади  матеріали, що розміщується на сайті, інформують про повсякденне життя населених пунктів, які ввійшли до складу громади. Сайт повідомляє також  про  порядок роботи селищної ради, старостинських округів, про  результати їхньої діяльності (прийняті рішення, розпорядження, ухвали тощо).

Висвітлюється  і діяльність депутатського  корпусу, постійних комісій, виконавчого  комітету селищної ради, комісій при виконкомі, забезпечуючи прозорість їх роботи, збільшуючи довіру громади до них.

Вважаю, ознайомлення з матеріалами сайту дозволить бути поінформованими в суспільно-політичному, соціально-економічному, культурно – спортивному житті  та інших сферах життєдіяльності громади, брати участь в обговоренні важливих програм та проектів, у певній мірі оцінити роботу  Коломацької селищної ради,

Сподіваюсь на плідну співпрацю задля подальшого розвитку Коломацького краю. Впевнений, ініціативність і відповідальність, взаємна повага кожного з нас дадуть вагомі результати в майбутньому, а всі життєво важливі питання зможемо вирішити спільними зусиллями.

Бажаю всім жителям і гостям  Коломаччини, відвідувачам сайту великої любові й жаги до життя, беззастережних перемог, не зважаючи ні на жодні перешкоди, здобутків на життєвій ниві!

Розбудовуймо свою рідну Коломацьку об’єднану територіальну  громаду разом!

 

З повагою,         

голова селищної ради                       Володимир Гуртовий

Реєстр електронних лікарняних відновив роботу

Сьогодні Електронний реєстр листків непрацездатності Пенсійного фонду України відновив свою роботу в повному обсязі. Усі е-лікарняні, за якими роботодавці не встигли оформити заяву-розрахунок через відсутність доступу до реєстру, тепер можуть бути опрацьовані та подані до Фонду соціального страхування України на оплату.

Фонд соціального страхування України є гарантом фінансової та медико-соціальної підтримки для мільйонів українських працівників, вагітних жінок, потерпілих на виробництві та їх родин. Тому попри умови воєнного стану фахівці Фонду продовжують роботу для безперервного здійснення усіх виплат.

Оперативна інформація щодо оплати лікарняних і перерахування коштів безпосередньо на рахунки роботодавців, як і раніше, оновлюється у телеграм-каналі ФССУ https://t.me/socialfund за тегами #фінансування_оперативно та #фінансування_страхувальників.

Водночас, через військову агресію рф деякі відділення Фонду вимушено призупинили прийом і виконують роботу дистанційно. Однак більшість відділень продовжують роботу, актуальний перелік і контакти відділень оновлюються за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY-rLrFSGaHv9z4Gn4

Якщо ваш роботодавець наразі призупинив роботу через бойові дії і не має можливості сформувати заяву-розрахунок за лікарняним, Фонд соціального страхування України нарахує допомогу напряму на вашу банківську картку чи спеціальний рахунок. Для цього необхідно звернутись до будь-якого зручного відділення ФССУ, яке має можливість продовжувати прийом в умовах воєнного стану. Детальніше про процедуру та необхідні документи: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/981104.

 

Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

Евакуйовані працівники можуть отримати лікарняні та декретні допомоги напряму від ФССУ

Працівники, чиї роботодавці не змогли опрацювати їхній лікарняний та подати за ним заяву-розрахунок у зв’язку із бойовими діями за місцем їх розташування, можуть самостійно звернутись до Фонду соціального страхування України для отримання лікарняних і декретних допомог.

Куди звернутись працівнику?

Для цього застраховані особи мають звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду – за місцем тимчасового перебування внаслідок евакуації, за місцем реєстрації тощо.

Перелік відділень ФССУ, які мають можливість здійснювати прийом в умовах воєнного стану та їх контакти оновлюються за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1WOc3xhgnrqRwYaoLd3AT1m1jKsY-rLrFSGaHv9z4Gn4

Напряму працівнику може бути нарахована допомога по вагітності та пологах, допомога по тимчасовій втраті працездатності та допомога на поховання. Кошти будуть перераховані на спеціально відкритий для працівника поточний рахунок або особисту банківську картку. Слідкувати за станом фінансування можна у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.

Які документи необхідні?

Для призначення матеріального забезпечення застраховані особи мають мати при собі паперовий листок непрацездатності або е-лікарняний.

Також варто підготувати копії таких документів: першої-четвертої, одинадцятої-шістнадцятої сторінок паспорта або іншого документа, що посвідчує особу; реєстраційного номера облікової картки платника податків. За наявності також подаються інші документи, передбачені у відповідному Порядку за посиланням нижче.

Довідка про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи в цьому випадку не вимагається.

Нормативна база

Надання матеріального забезпечення відбувається відповідно до Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування України деяким категоріям застрахованих осіб, затвердженого постановою правління ФССУ від 24.01.2017 № 8 (пункт 2.1).

Порядок: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/949426

Зверніть увагу, допомога надається безпосередньо через робочий орган виконавчої дирекції Фонду у разі, якщо роботодавцем не було подано заяву-розрахунок за вашим листком непрацездатності.

 

Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ІНВАЛІДНОГО ВІЗКА ОСОБАМИ, ЯКІ ЙОГО ПОТРЕБУЮТЬ

Завдяки змінам, які відбулися в законодавстві, на сьогоднішній день  особи з інвалідністю можуть отримати  безкоштовно технічний колісний засіб пересування.

Особа з інвалідністю безоплатно може отримати такі засоби  реабілітації:

        одне крісло кімнатної або дитячої моделей з ручним керуванням терміном на два роки;

        одне активне крісло – на два роки;

        одне електрокрісло або електроскутер – на вісім років;

        одне крісло з підвищеною функціональністю – на чотири роки;

        два універсальні крісла – на чотири роки;

        два кімнатні або дитячі крісла – на чотири роки;

        два активні крісла – на чотири роки.

Людина з інвалідністю має можливість замінити засіб пересування на новий, однак не раніше, ніж закінчиться термін експлуатації попереднього крісла колісного.

Для отримання безкоштовного засобу реабілітації необхідно звернутися в органи соціального захисту, центр надання адміністративних послуг або через електронний кабінет особи з інвалідністю (далі – електронний кабінет) з заявою встановленої форми.

До заяви необхідно надати такі документи:

        паспорт громадянина України – для дорослої особи, або свідоцтво про народження – для дитини;

        ідентифікаційний код;

        підтвердження від МСЕК про інвалідність – для дорослих, або від ЛКК – для дітей;

        персонально розроблену програму реабілітації, яка передбачає користування певним засобом пересування;

        копію пенсійного посвідчення або отримувача соціальної допомоги, яка виплачується замість пенсії;

        копію посвідчення, яке дозволяє отримувати допомогу і пільги від держави.

Зверніть увагу !!!!!

Від пропонованого засобу реабілітації можна відмовитися у разі корекції медичних показань, якщо це сталося в період між реєстрацією заяви і виготовленням крісла колісного. Для цього необхідно надати підтвердження необхідності змін від МСЕК або ЛКК та написати нову заяву на видачу засобу реабілітації.

* Джерела під час підготовки статті Закон України  “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ

Центральна влада

Силові органи

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort