Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області інформує…
Он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації актів цивільного стану
Подавайте заяву для державної реєстрації актів цивільного стану до відділу ДРАЦС по Валківському та Коломацькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області, ШВИДКО І БЕЗ ЧЕРГ!
Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” – це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.
З використанням даного Веб-порталу Ви можете подати до відділу наступні заяви:
- про державну реєстрацію шлюбу;
- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;
- про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей;
- про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;
- про зміну імені;
- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Також з використанням функціональних можливостей Веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті
Ви зможете:
– Зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми;
– Заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану;
– Надіслати скан – копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
– Обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану;
– Здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
– Отримати он – лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь – якого питання, що належить до його компетенції;
Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подачі заяви.
Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділу заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визначає Порядок роботи Веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, а дії працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 № 1187/5.
Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділу державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.
Л.М.Губська, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області