Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області інформує…

Он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Подавайте заяву для державної реєстрації актів цивільного стану до відділу ДРАЦС по Валківському та Коломацькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області, ШВИДКО І БЕЗ ЧЕРГ!
Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” – це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.
З використанням даного Веб-порталу Ви можете подати до відділу наступні заяви:

  • про державну реєстрацію шлюбу;
  • про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;
  • про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей;
  • про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;
  • про зміну імені;
  • про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
  • про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Також з використанням функціональних можливостей Веб-порталу Міністерства юстиції України, в особистому кабінеті
Ви зможете:

– Зареєструватись, шляхом заповнення електронної реєстраційної форми;

– Заповнити звернення для заяви на отримання документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та реєстрацію актів цивільного стану;

– Надіслати скан – копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

– Обрати зручний час та дату проведення державної реєстрації актів цивільного стану;

– Здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

– Отримати он – лайн консультацію спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану з будь – якого питання, що належить до його компетенції;

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох днів, з дня подачі заяви.

Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділу заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визначає Порядок роботи Веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, а дії працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 № 1187/5.

Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте хорошу можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділу державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час.

Л.М.Губська, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Центральна влада

Силові органи

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort - personel sağlık - SEO - Zero Waste Shop