«Головне управління ДПС у Харківській області проводить конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави на 2024 рік.

До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами та платниками податку на додану вартість здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торгівельну мережу.

Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платники податку на додану вартість) подають такі документи:

– заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількість працівників, наявність офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;

– копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;

– копія ліцензії на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявністю);

– довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;

– копія документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);

– баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

Документи для  участі  у  конкурсі приймаються протягом року.

Засідання комісії відбудеться по мірі надходжень заявок,  за адресою: вул. Пушкінська (вул. Григорія Сковороди), буд. 46, м. Харків, 61606.

Довідки за телефонами: (057)7028557.

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну своїх реєстраційних даних (зміна місця проживання, прізвища, імені, по батькові, тощо) протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР.

Порядок та процедура подання відповідної заяви визначається розділом VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Заява за формою № 5ДР подається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.

Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР.

Фізичні особи мають право, використовуючи кваліфікований електронний підпис, подавати Заяву за формою №5ДР в електронному вигляді, через приватну частину Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

Графік проведення щеплень проти сказу з 12.06.2024 по 18.06.2024

Дата Назва населеного пункту
12.06.2024 с.  Прядківка
13.06.2024 с.Крамарівка
14.06.2024 с.Гришкове
17.06.2024 с. Різуненкове (сосна)
18.06.2024 с. Різуненкове (бузова)

Просимо власників тварин забезпечити належні умови за місцем утримання тварин для проведення щеплення проти сказу.

Також власники тварин для здійснення щеплення проти сказу можуть звернутися до Коломацької дільниці Богодухівської районної державної лікарні ветеринарної медицини (адреса: вул. Чумацька, 19, смт. Коломак, Богодухівський район, Харківська область, графік роботи: із 08.00 до 17.00, обідня перерва із 12.00 до 13.00 щодня, крім п’ятниці – із 08.00 до 16.00, контакти дільниці 099-252-74-82).

Профілактичне щеплення убезпечить тварину від зараження сказом протягом 1 року.

Подбайте про здоров’я свого чотирилапого улюбленця – зробіть щеплення в державній лікарні ветеринарної медицини Держпродспоживслужби!

Вакцина проти сказу є безкоштовною. Вартість довідки про щеплення, яку видає ветеринарний лікар, становить 9,80 грн.

До відома суб’єктів підприємницької діяльності!

Уряд запустив комплексну державну політику «Зроблено в Україні», це підтримка українського бізнесу, розвиток виробництва через стимулювання попиту на українські товари завдяки реалізації відповідних програм, спрямованих на підтримку українського товаровиробника, в рамках програми «Зроблено в Україні».

Політика «Зроблено в Україні» націлена на те, аби змінити структуру економіки й наростити виробництво товарів із високою доданою вартістю.

Додаток Каталог

Детальну інформацію про вказані програми, можна отримати на сайті Міністерства економіки України за посиланням https://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=b2de9b59-d132-4a61-b841-f9a2634f6b5f&tag=ZroblenoVUkraini

Щодо блокування ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних

Головне управління ДПС у Харківській області нагадує про алгоритм дій платника податку при блокуванні податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У разі зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН контролюючий орган  протягом операційного дня  надсилає (в електронній формі) в автоматичному режимі платнику  податку квитанцію, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Платник має право подати до контролюючого органу пояснення та копії підтверджуючих документів  для розгляду питання щодо прийняття  комісією регіонального рівня рішення про  реєстрацію чи відмову в реєстрації ПН/РК.

Відповідно п. 6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК, в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, строки подання  пояснення та копії документів визначений  протягом 365 календарних днів, що настають за датою  виникнення податкового зобов’язання, відображеного в ПН/РК. Зазначаємо, що пунктом 102.9 статті 102  ПКУ у зв’язку із запровадженням дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в  Україні, зупиняється перебіг строків, визначених ПКУ. Таким чином, якщо закінчення строку 365 календарних днів повідомлення про надання пояснення припадає на період дії правового  режиму воєнного, надзвичайного стану, то такий перебіг строку зупиняється.

До повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено потрібно надати письмові пояснення та копії документів, визначені п.5 Порядку наказу Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520. Пояснення та документи подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку за формою J(F) 1312603.

За результатами розгляду письмових пояснень та копій документів комісія регіонально рівня упродовж 5 робочих днів:

–         або приймає рішення про реєстрацію ПН/РК,

–         або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових документів (у такому випадку платник має право подати додаткові письмові пояснення та зазначені документи впродовж 5 робочих днів  за формою J(F) 1307801),

–         або приймає рішення про відмову в реєстрації ПН/РК (у разі надання копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, ненадання чи часткового ненадання додаткових письмових пояснень, копій документів).

Якщо комісією регіонального рівня прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, таке рішення може бути оскаржено платником податку в адміністративному або  судовому порядку.

Адміністративний порядок  передбачає подання скарги на рішення податкового органу у строки, визначені ст. 56 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, зі змінами і доповненнями, а саме впродовж 10 робочих днів, що настають за днем прийняття такого рішення.

З метою вирішення проблемних питань, які виникають з питань блокування податкових накладних, платникам податків пропоновано звертатися до ГУ ДПС у Харківській області за телефонами «гарячої лінії»: 057 (702-85-77), 057(702-86-40), 057 (702-86-65).

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat