Відновлення послуг з охорони здоров’я на рівні громади

Війна ускладнила доступ до медичної допомоги, особливо в громадах, близьких до бойових дій: знищено або пошкоджено заклади охорони здоров’я та інфраструктуру, гострим є дефіцит кадрів. Водночас, потреба в комплексній підтримці населення значно зросла. Потрібні прості та зрозумілі кроки, результат яких люди відчують вже сьогодні. Одним із них є впровадження інтегрованого підходу: робота мультидисциплінарних команд, які об’єднують медиків, психологів та соціальних працівників заради максимально ефективного використання наявних ресурсів та надання своєчасної та якісної допомоги.

Коломацька селищна рада також долучилась до ініціативи зі створення мультидисциплінарних команд, яка реалізується у рамках Програми «Відновлення доступу населення до медичної допомоги» в Харківській області за підтримки Проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» та з консультаційним супроводом експертів ТОВ «КБС Старт».

Одним з перших кроків стала участь представників нашої громади у конференції «Відновлення послуг з охорони здоров’я на рівні громади», яка проходила 6–7 червня 2024 року у м. Києві за участі представників Офісу Президента, профільних міністерств, Національної служби здоров’я, керівників органів місцевого самоврядування, соціальної сфери, охорони здоров’я та міжнародних партнерів. Наступним етапом стане впровадження інтегрованого підходу у кожній громаді та запуск нових типів послуг для мешканців.

photo_2024-06-07_15-25-32 (2)20240606_124604 IMG_20240824_143306_517 (1) IMG_20240824_143402_260 IMG_20240824_143726_834 IMG_20240824_143732_461 photo_2024-06-07_15-23-46 photo_2024-06-07_15-23-48

8 років тому були утворені бюро правничої допомоги

✅ 1 вересня 2016 року в системі безоплатної правничої допомоги утворено бюро правничої допомоги.

Вони відкрилися і у великих містах, і у містечках. У громадян з’явилася можливість отримати безоплатну допомогу юриста недалеко від дому, поруч. Дистанційне надання послуг тоді ще не було таким розвиненим, як зараз.

Сьогодні працівники бюро поєднують формати роботи — консультують людей у бюро, телефоном у контактному центрі та відповідають на запитання у приватних повідомленнях до сторінок системи БПД у соціальних мережах — і цієї теж.

Адресна правнича допомога – поруч, щоб допомогти

Коли людина через стан здоров’я або життєві обставини не може звернутися до бюро правничої допомоги чи консультаційного пункту — вона може скористатися адресною правничою допомогою, яку надають юристи системи #БПД.

👉 Алгоритм отримання адресної правничої допомоги:

1️⃣ Сформулюйте запит. Подумайте, яке питання ви хочете вирішити та якого результату досягти.

2️⃣ Залиште заявку на отримання такої послуги за телефоном 0 800 213 103 або зателефонуйте до найближчого бюро правничої допомоги та розкажіть суть питання. Ви також можете подати письмове звернення про надання адресної правничої допомоги — самостійно чи за допомогою свого представника.

3️⃣ Фахівці зафіксують ваш запит.

4️⃣ Впродовж двох годин юрист бюро правничої допомоги вам перетелефонує. З ним ви узгодите дату, час та місце отримання адресної правничої допомоги.

5️⃣ Працівник бюро здійснює візит із залученням представника органу місцевого самоврядування (об’єднаної територіальної громади), соціальної служби або дільничного офіцера поліції (за можливості).

6️⃣ У разі, якщо ви не допускаєте працівника бюро до свого місця проживання чи перебування у попередньо узгоджені вами дату та час, працівник бюро разом із залученим представником органу місцевого самоврядування (об’єднаної територіальної громади), соціальної служби або дільничним офіцером поліції (за можливості) складають відповідний акт.

Не тільки робота: в «Єдиному вікні послуг» служби зайнятості доступні сотні програм підтримки ВПО, ветеранів та людей з інвалідністю

Сервіс «Єдине вікно послуг» від Державної служби зайнятості об’єднав 459 програм підтримки для ВПО, людей з інвалідністю та ветеранів, які працюють у регіонах України. Тепер вся інформація про послуги служби та інших недержавних і громадських організацій зібрана в одному місці. 

Держслужба зайнятості завдяки «Єдиному вікну послуг» впорядкувала дані про програми підтримки для вразливих категорій громадян та об’єднала довкола них не лише регіональні центри, а й комунальні установи, благодійні фонди, недержавні та громадські організації, міжнародних партнерів. 

Це дозволяє людям отримати інформацію про різноманітні соціальні послуги та підтримку з боку недержавних організацій, а також консультації і допомогу, що безпосередньо впливають на подальше професійне життя, навчання, працевлаштування, відкриття власної справи тощо. Так, наприклад, внутрішньо переселені люди можуть дізнатися де отримати гуманітарну, матеріальну, юридичну або психологічну допомогу, відновити документи та інше, ветерани та ветеранки знайдуть інформацію про можливості адаптації військового досвіду у цивільне життя або відкриття власної справи чи отримання нової цивільної професії, людям з інвалідністю організації-партнери нададуть необхідну їм допомогу.

Людина самостійно може отримати інформацію про допомогу у своїй області та громаді. Для цього необхідно на сайті Державної служби зайнятості перейти за посиланням «Єдине вікно послуг», де розміщені дані організацій-партнерів, що пропонують свої соціальні послуги. 

Варто обрати з випадного списку регіон, район і громаду та вказати, хто шукає допомогу: ВПО, учасник чи учасниця бойових дій або особа з інвалідністю. Далі натиснути опцію «шукати». Система видасть перелік організацій, види послуг та контактні телефони.

Крім того, громадські організації можуть самі подати свої дані на портал та після перевірки стати партнерами служби зайнятості.

Щоб дізнатися більше про можливості державних та громадських програм допомоги, які об’єднав сервіс «Єдине вікно послуг», слід звернутися до центру зайнятості у найближчому місті. Також звернувшись до найближчого центру зайнятості, можна отримати не тільки супровід у працевлаштуванні та кар’єрне консультування, а й інформацію щодо:

відновлення документів;

гуманітарної і психологічної допомоги,

соціального захисту, 

отримання житла, 

медичного обслуговування,

грантів для розвитку й відкриття власної справи,

безоплатного навчання й перекваліфікації.

Фахівці поспілкуються з відвідувачем, врахують його ситуацію та потреби й розроблять персональний план дій. У центрі зайнятості оцінять, які послуги вони зможуть надати самі, а для яких долучать партнерські організації.  

Адреси та телефони регіональних філій є у розділі «Контакти» на сайті Державної служби зайнятості.

Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи «Пульс»

Додаток 4.2. Пульс. Соцмережі 2

Ми хочемо підтримувати зворотній зв’язок із бізнесом — Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи «Пульс»

«Пульс» — онлайн платформа для збору відгуку від бізнесу про взаємодію з державою.

 Тепер кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава.

 Як це працюватиме?

Якщо ви не задоволені якістю послуг, або навпаки — задоволені, залишайте свій відгук на «Пульсі». Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті.

Відгук від бізнесу відцифровується. На його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).

 На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

*«Пульс» є частиною політики Зроблено в Україні, яку взимку ініціював Президент Володимир Зеленський.

Більше: https://cutt.ly/YelAspvC

Пульс. Відео

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat