Як отримати довідку про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору можна за вибором платника (фізичної особи) в один із таких способів:

– засобами інформаційно-комунікаційної системи “Електронний кабінет”, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua;

– за допомогою мобільного додатку «Моя податкова»;

– подати онлайн запит на порталі Дія;

– звернутися до Центру обслуговування платників.

Заява за формою № 10ДР (додаток 14 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174) (далі – Заява) подається до контролюючого органу за податковою адресою (місцем проживання) фізичної особи або до будь-якого контролюючого органу.

Заява може бути подана особисто, через представника, надіслана рекомендованим листом. Представник додає до Заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), документ, що посвідчує особу такого представника (після пред’явлення повертається), та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

Якщо заява надсилається рекомендованим листом, підпис фізичної особи на ній повинен бути засвідчений у нотаріальному порядку. До заяви фізична особа додає ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу.

Чи вважається електронний таксометр РРО?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до статті 2 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР ”Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” із змінами та доповненнями, електронний таксометр – реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів.

Використовуйте електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» для подання декларації в Е- кабінеті

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що для зручності громадян при поданні декларації в Електронному кабінеті платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації.

Електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.

Часткове автоматичне предзаповнення декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податку, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.

Використання електронного сервісу: скорочує час і витрати при поданні податкової декларації; мінімізує помилки при заповненні декларації; надає можливість подання копій первинних документів як додаток до податкової декларації в онлайн-режимі.

Діти і спадщина

Малолітні та неповнолітні діти спадкодавця мають право, незалежно від змісту заповіту, на обов’язкову частку спадщини (половину частки, яка належала б кожному з них у разі спадкування за законом).

✔️ З 14 років діти мають право самостійно подати заяву про прийняття спадщини, без згоди своїх батьків або піклувальників.

✔️ Від дітей до 14 років таку заяву мають подати законні представники (батьки, усиновлювачі чи опікуни).

✅ Якщо дитина або її законний представник не писали відмову від прийняття спадщини, то вважається, що вона автоматично успадкувала її.

Як людині з інвалідністю отримати послуги юриста з дому

Фахівці системи безоплатної правничої допомоги піклуються про зручність і доступність точок доступу для людей з інвалідністю. Більшість з наших бюро правничої допомоги обладнані пандусом або кнопкою для виклику працівника.

Однак, є можливості отримати правничу допомогу очно, не звертаючись до бюро.

✔ Консультаційні пункти
Такі пункти за визначеним графіком працюють у приміщеннях органів державної влади, місцевого самоврядування, соціального захисту нанесення, спеціалізованих установах тощо. Дістатися туди літній чи маломобільній людині може бути простіше, ніж до бюро.
➡️ Адреси та графіки роботи консультаційних пунктів за посиланням https://bit.ly/48KdlEc.

✔ Адресна допомога
Якщо людина не може дістатись до бюро чи консультаційного пункту (за станом здоров’я) або скористатися дистанційними сервісами, то є можливість подати заявку на отримання адресної правничої допомоги. Юрист/ка в узгоджений час прийде за місцем проживання або перебування людини (додому, у лікарню, геріатричний пансіонат тощо), щоб надати правничу допомогу.
➡️ Щоб залишити заявку на отримання адресної правничої допомоги, зателефонуйте до контактного центру системи БПД за номером 0 800 213 103 або до найближчого бюро ( https://bit.ly/bpd_buro ).

Наші фахівці зафіксують контактну інформацію та повідомлять про дату і час можливого візиту.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat