Які дії суб’єкта господарювання в разі зміни даних зазначених у ліцензії?

Головне управління ДПС у Харківській області нагадує, що відповідно до ст. 3 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями встановлено, що у разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання (у тому числі іноземному суб’єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) та/або зміною типу акціонерного товариства), суб’єкт господарювання зобов’язаний у місячний строк з дня внесення таких змін звернутися до органу, який видав ліцензію, з відповідною заявою.

Водночас, з 01 січня 2025 року набувають чинності норми Закону України від 18 червня 2024 року №3817 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями в частині функціонування Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах та внесення до нього змін.

Відтак, якщо зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії на право виробництва спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального (найменування юридичної особи або прізвища фізичної особи, місцезнаходження або місця проживання, адреси місця торгівлі в зв’язку з перейменуванням населеного пункту, вулиці тощо) відбуваються до 01 січня 2025 року, то суб’єкт господарювання, у місячний термін з дня внесення таких змін, надає органу, що видав ліцензію, відповідну заяву довільної форми та документи, що підтверджують зміну таких відомостей.

Якщо податкова декларація з плати за землю подається в електронному вигляді, яким чином подати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки?

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (далі – Витяг з Оцінки), а надалі такий Витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки (далі – Оцінка) землі.

При цьому технічна документація з Оцінки земельних ділянок є чинною до початку застосування рішення відповідного органу місцевого самоврядування про затвердження нової технічної документації (п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2021 року № 1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок»). Тобто Витяг до Декларації за наступні податкові (звітні) періоди не подається до затвердження нової Оцінки.

Форма податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 № 560 (із змінами) (далі – Декларація).

Пунктом 49.3 статті 49 ПКУ встановлено, що податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів: особисто платником податків або уповноваженою на це особою або надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

У разі необхідності платник податків може подати разом з податковою декларацією доповнення до такої декларації, які складені за довільною формою, що вважатиметься невід’ємною частиною податкової декларації. Таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання. При цьому платник податків, який подає звітність в електронній формі, подає таке доповнення в електронній формі (абзац другий пункту 46.4 статті 46 ПКУ).

У випадку подання Декларації разом з Витягом з Оцінки наявність Витягу до такої Декларації зазначається у рядку 8 «Доповнення до Декларації» (кількість аркушів), а у рядку «Зміст доповнення» Декларації – дата й номер Витягу.

У разі подання Витягу з Оцінки засобами електронного зв’язку в електронній формі, в тому числі через «Електронний кабінет» (меню «Листування з ДПС»), у супровідному листі з поясненнями зазначаються номер та дата Декларації до якої поданий такий витяг.

Також платники податків мають можливість ознайомитись з матеріалами щодо плати за землю на вебпорталі ДПС у розділі «Онлайн-навчання» підрозділ «Плата за землю» за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/plata-za-zemlyu/

Прагнете допомагати людям і маєте трохи вільного часу? Приєднуйтеся до проєкту «Волонтер БПД».

ℹ️Система БПД (https://legalaid.gov.ua/link.html) запустила його у 2021 році на суспільний запит — бажання активних громадян долучитися до інформування людей у своїх громадах про можливість отримати правничі послуги безоплатно.

Що роблять волонтери БПД
▫️ інформують людей про можливість отримати правничу допомогу безоплатно та найближчу точку доступу до такої допомоги;
▫️ розповсюджують серед населення інформаційні матеріали системи БПД;
▫️ допомагають організовувати освітні заходи на правову тематику та налагоджувати співпрацю з партнерськими установами і організаціями,

Що потрібно для того, щоб стати волонтером
✌️Лише бажання. Не потрібно мати юридичної освіти, а також ви можете поєднувати волонтерство у системі БПД з роботою чи іншою діяльністю.

Як стати волонтером?
✅ Заповнити анкету https://cutt.ly/hlq3RxH
✅ Пройти дистанційний курс «Основи волонтерської діяльності» https://cutt.ly/jwZY7elB

Увага!

Нагадуємо,  що актуальні  реквізити бюджетних рахунків розміщені на офіційному сайті Державної податкової служби України в розділі «Рахунки для сплати платежів» «Харківська область» за посиланням https://kh.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv

Основний документ, що підтверджує стаж роботи – трудова книжка.

📑За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, трудовий стаж можна підтвердити іншими документами, виданими за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Пенсію за віком визначають залежно від набутого страхового стажу при досягненні передбаченого законом віку. У 2024 році людина може вийти на пенсію в 60 років, якщо є 31 рік стажу. З кожним роком тривалість страхового стажу, що дає право на вихід на пенсію у 60 років, зростатиме. Так триватиме до 2028 року.

Недостатній страховий стаж можна також докупити. Зробити це можна за ціною від 44% від мінімальної заробітної плати за кожен місяць. Внески сплачують до Пенсійного фонду.

Залишилися питання?
📞0 800 213 103 Контакт-центр системи БПД (будні з 8:00 до 18:00). Дзвінки в межах України безкоштовні.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat