Як отримати податкову знижку через Електронний кабінет?

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що фізичні особи мають право подати податкову декларацію про майновий стан і доходи через Електронний кабінет для отримання податкової знижки.

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається в електронній формі через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.

У режимі «ЕК для громадян» електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи« дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів для використання права на податкову знижку. При складанні декларації в Електронному кабінеті платника здійснюється часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб та відомостей про об’єкти рухомого та нерухомого майна.

Використання цього електронного сервісу скорочує час і витрати про поданні податкової декларації, мінімізує помилки при заповненні декларації, надає можливість подання копій первинних документів, як додаток до податкової декларації в онлайн режимі.

Також Декларацію на податкову знижку можна подати за допомогою мобільного застосунку «Моя податкова».

Нагадаємо, що термін подання податкової декларації про майновий стан і доходи за витратами 2023 року – 31 грудня 2024 року включно.

Ключові аспекти Національної стратегії доходів

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, шо національна стратегія доходів – це дорожня карта реформування податкової системи, а також удосконалення процедур податкового адміністрування, яка необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі. Вона розрахована на 6 років, тобто реформи будуть впроваджуватися поступово до 2030 року.

Пріоритетні заходи НСД спрямовані на модернізацію податкового адміністрування та створення умов для справедливої податкової політики, що сприятиме підвищенню ефективності управління державними доходами.

Національна стратегія доходів визначає план зміцнення фінансової системи держави та удосконалення процедур податкового адміністрування, а також передбачає такі стратегічні цілі:

– забезпечення макроекономічної та фінансової стабільності через збереження рівня мобілізації доходів та зменшення потреби у зовнішньому фінансуванні;

– забезпечення адаптації законодавства України до законодавства ЄС та виконання міжнародних зобов’язань України в частині податкової політики та адміністрування;

– зміцнення доброчесності та довіри до контролюючих органів через посилення антикорупційних заходів та підвищення прозорості і ефективності процедур управління;

– підвищення рівня дотримання податкового законодавства платниками податків та контролюючими органами;

– створення та впровадження сучасних цифрових рішень податкового адміністрування.

Національна стратегія доходів є важливим документом, який визначає напрями розвитку податкової системи України на найближчі роки. Відповідно до очікувань, належна реалізація стратегії на всіх рівнях дозволить забезпечити фінансову стабільність держави, створити сприятливі умови для розвитку бізнесу та підвищити добробут громадян.

Як отримати статус особи з інвалідністю внаслідок війни

Для надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни необхідно подати заяву:
▪️у паперовій формі — через ЦНАП незалежно від місця проживання
▪️в електронній формі — через е-кабінет порталу Дія або Єдиного державного реєстру ветеранів війни

Рішення про надання (відмову у наданні) статусу особи з інвалідністю внаслідок війни приймається місцевим підрозділом з питань ветеранської політики за місцем проживання заявника в місячний строк з дня надходження заяви.
Якщо отримали рішення про відмову, можна його оскаржити.

Для цього зверніться до юристів системи надання безоплатної правничої допомоги зручним способом.
📞0 800 213 103 Контакт-центр системи БПД (будні з 8:00 до 18:00). Дзвінки в межах України безкоштовні.

Скористайтесь правом на податкову знижку до 31 грудня 2024 року включно

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку –резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів –фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Відповідно до п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається до 31 грудня (включно), наступного за звітним, податкового року.

Скористатися податковою знижкою за витратами 2023 року можна протягом усього поточного року, для цього необхідно подати декларацію до 31 грудня 2024 року включно.

Звертаємо увагу на перевагах подання податкової декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді, зокрема, через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».

КОЛИ НЕОБХІДНО РЕЄСТРУВАТИ ФОП

🟩Підприємницька діяльність — самостійна, систематична, господарська діяльність задля досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

ФОП потрібно реєструвати, якщо:
▪️особа здійснює підприємницьку діяльність
▪️така діяльність є систематичною
▪️від неї одержується прибуток

ℹ️Зареєструвати ФОП можна онлайн на Порталі Дія або ЦНАПі за місцем проживання. Для цього необхідно особисто чи через представника подати такі документи:
▪️паспорт громадянина України та додаток про реєстрацію
▪️реєстраційний номер облікової картки платника податків
▪️заява про реєстрацію фізичної особи підприємцем
▪️заява про реєстрацію спрощеної системи оподаткування
▪️за бажанням — заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість.

🧐 За підприємницьку діяльність без державної реєстрації як ФОП в Україні передбачено адміністративну відповідальність.

✅Як отримати безоплатну правничу допомогу (https://legalaid.gov.ua/link.html)

👋🏻Поділіться цим дописом з тим, кому він буде корисним!

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat