Потрібна консультація юриста? Телефонуйте 0800213103

0 800 213 103 — телефон контактного центру системи надання безоплатної правничої допомоги.

Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

За цим номером ви можете отримати:
▪ консультації юристів;
▪ інформацію щодо надання безоплатної правничої допомоги;
▪ інформацію про бюро правничої допомоги: їхнє місцезнаходження, графіки роботи та ін.

Також за цим номером можна залишити відгук про звернення до системи БПД або скаргу на роботу юристів та адвокатів.

✅ Юристи на лінії з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00.

Нова підстава для звільнення з військової служби

Президент підписав закон про внесення змін до статті 26 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” щодо відновлення права військовослужбовців на звільнення з військової служби під час дії воєнного стану з причин загибелі або зникнення безвісти їх неповнорідних брата чи сестри.

Зміни вступили в силу 01.01.2025 року.

Відтепер військовослужбовець може звільнитися зі служби у разі загибелі або зникнення безвісти його неповнорідного брата чи сестри. Раніше така підстава стосувалася лише повнорідних (які мають спільного батька та матір).

Також наявність неповнорідного брата/сестри додали в ще одну підставу для звільнення – у разі посмертного присвоєння їм звання Герой України за період листопад 2013 року – лютий 2014 року.

👉 Зразок рапорту на звільнення за цією підставою:
https://docs.google.com/…/19i2zfXMwRUzV…/edit…

👉 Також можете ознайомитись з іншими зразками рапортів у нашій збірці: https://legalaid.gov.ua/…/zbirka-raportiv-dlya…

✅ Як отримати безоплатну правничу допомогу
▪ Щоб отримати усну консультацію, телефонуйте до контакт-центру системи БПД за номером: 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Контактний центр працює в будні з 8:00 до 18:00.
▪ Якщо Вам зручно отримати правничу допомогу письмово, напишіть приватне повідомлення цій сторінці.
▪ Або звертайтеся до найближчого бюро правової допомоги:

https://legalaid.gov.ua/buro

У яких випадках контролюючий орган відмовляє в реєстрації ПРРО?

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до п. 6 розд. II Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» за наявності підстав для відмови в реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій фіскальний сервер формує повідомлення про відмову в реєстрації ПРРО із зазначенням підстав для такої відмови.

Відмова у реєстрації ПРРО формується, якщо:

автоматизованою перевіркою виявлено недотримання загальних вимог щодо електронного документообігу (обов’язковість та/або послідовність підписання електронного документа, невідповідність електронного документа затвердженому формату (стандарту), незаповнення обов’язкових реквізитів, недійсність електронних підписів та/або печаток підписантів Заяви про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316605) (додаток 1 до Порядку № 317), непідтвердження права підписанта на подання Заяви тощо);

ПРРО із зазначеними у Заяві назвою та локальним номером вже зареєстрований;

щодо господарської одиниці, вказаної у Заяві, суб’єкт господарювання не повідомив про такий об’єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України або згідно з таким повідомленням відповідний об’єкт є закритим чи не експлуатується суб’єктом господарювання (Заява за ф. № 20-ОПП);

суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

виявлено розбіжності даних, вказаних у Заяві, з даними щодо обліку та реєстрації суб’єкта господарювання в контролюючих органах як платника податків.

Способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи на податкову знижку

Головне управління ДПС у Харківська області нагадує, що з метою реалізації права на податкову знижку платник податків за своїм вибором може подати податкову декларацію про майновий стан і доходи в один із таких способів:

особисто або уповноваженою особою у Центри обслуговування платників;

поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання;

засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Для зручності при поданні декларації в Електронному кабінеті створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації, а також дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.

Також Декларацію на податкову знижку можна подати за допомогою мобільного застосунку «Моя податкова». Термін подання декларації для фізичних осіб, які мають право на податкову знижку, – по 31 грудня (включно) року, наступного за звітним.

Увага, конкурс!

Головне управління ДПС у Харківській області проводить конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави на 2025 рік.

До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами та платниками податку на додану вартість здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торгівельну мережу.

Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платники податку на додану вартість) подають такі документи:

– заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількість працівників, наявність офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;

– копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;

– копія ліцензії на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявністю);

– довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;

– копія документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);

– баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

Документи для  участі у конкурсі приймаються до 10.12.2024.

Засідання комісії відбудеться 17 грудня 2024 року о 14-00 годині за адресою: вул. Григорія Сковороди (Пушкінська), буд. 46, м. Харків, 61057.

Довідки за телефонами: (057)702-85-57.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat