Анонс «гарячої лінії» Головного управління ДПС у Харківській області

Шановні платники податків!

27 травня 2024 року з 09-00 до 10-00 відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Адміністрування єдиного внеску».

На ваші запитання відповідатимуть фахівці відділу адміністрування єдиного внеску управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Харківській області.

Телефони «гарячої лінії» – (068) 360-67-96; (057) 702-86-12.

«Урядові програми для бізнесу Харківщини: нові можливості отримання гранту»

Від 4 травня 2024 року діють оновлені порядки надання грантів за програмами «Власна справа» та «Гранти для ветеранів». Зміни спрямовані на розширення доступу до фінансування та спрощення процедури отримання коштів. Про це розповів директор Харківського обласного центру зайнятості Олександр Котуков.

Головне нововведення – збільшення максимального розміру мікрогранту на 100% (до 500 тис. грн) для отримувачів, які зареєстровані та провадять чи планують провадити підприємницьку діяльність у Харкові та Харківській області.

Крім того, тепер є можливість отримання мікрогранту розміром до 75 тис. грн у разі якщо людина зареєструється як ФОП, навіть без найму працівника.

Гранти для ветеранів. До кола учасників програми додано ветеранів з добровольчих формувань.

«З початку дії проєкту «єРобота» на Харківщині є 423 переможці програми «Власна справа». Грантами для ветеранів скористалися 10 осіб. Загалом на підтримку бізнесу в області за грантовими програмами залучено майже 87 млн грн», – зазначив Котуков.

За час дії урядових ініціатив у регіоні  відкрилися нові приватні дитячі садочки, пекарні, кав’ярні, дизайн-студії одягу, продуктові крамниці, школи англійської мови для дітей. Також розширився бізнес по виготовленню меблів, поліграфічний бізнес, виробництво постільної білизни, надаються послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобільного транспорту, прання та прасування одягу, перукарські та телекомунікаційні послуги, розвиваються сільськогосподарські підприємства з вирощування зернових культур тощо.

Більше про програми «Власна справа» – http://surl.li/tgoeq «Грант для ветеранів та членів їх сімей» – http://surl.li/tgofi

Консультацію з питань дії грантових програм можна отримати за телефоном Харківського обласного центру зайнятості 0800 600 498.

Для уточнення інформації звертайтесь до відділу організаційно-інформаційної роботи  Харківського обласного центру зайнятості за тел. (057) 765-30-81 або е-mail: 2000.7.1@khcz.gov.ua

Як повернути помилково сплачений податок?

Повернення або перекид помилково/зайво сплачених коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування здійснюється на підставі заяви платника та здійснюється тільки в межах рахунків ЕСВ.

Зразок заяви знаходиться у додатку 1 наказу Міністерства фінансів України від 23.07.2021 № 417 «Про затвердження Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів» (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.09.2021 р. за № 1185/36807). Слід зауважити, що:

– на кожну платіжну інструкцію оформлюється окрема заява, до якої додається копія платіжної інструкції про сплату;

– на платіжній інструкції необхідно написати «згідно з оригіналом», дата, підпис, ПІБ керівника або підприємця, печатка за наявності (для юридичних осіб);

– на заяві обов’язково зазначається: підпис, ПІБ та печатка за наявності (для юридичних осіб);

– в заяві заповнюються всі пункти.

Заяву можна подати в електронному кабінеті платника через «Листування з ДПС», (заява та платіжний документ сканується одним файлом в форматі pdf  та направляється на область 2040 Харківська) або через E-mail: kh.official@tax.gov.ua.

Відбулася «гаряча лінія» з питань застосування РРО/ПРРО

У Головному управлінні ДПС у Харківській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань застосування РРО/ПРРО.

На запитання абонентів відповідала головний державний інспектор відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Олена Путятіна.

Додзвонювачі цікавилися порядком реєстрації та застосування РРО/ПРРО. Одним із питань було: «Як здійснюється програмування найменування товарів (послуг) у ПРРО?».

Олена Путятіна повідомила, що програмування товарів/послуг у ПРРО здійснюється суб’єктом господарювання/оператором (касиром) самостійно шляхом додавання товарів (послуг) або шляхом імпорту даних переліку (файлу у форматі СSV), який формується згідно з інструкцією користувача ПРРО.

Окрім того багато запитань стосувалося штрафних санкцій, які наразі діють у разі порушень при реалізації підакцизної продукції.

Фахівчиня надала вичерпні відповіді згідно чинного законодавства.

Податкова знижка на оплату допоміжних репродуктивних технологій

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 ПКУ. До даного переліку включається сума витрат платника податку на оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ).

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача)), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги)       (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

Згідно з п.п. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 ПКУ копії зазначених у п.п. 166.2.1 п. 162.2 ст. 166 ПКУ документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з Декларацією, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ.

У разі якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в Декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.

Нагадаємо, що платник податків за своїм вибором може подати податкову декларацію в один із таких способів:

– особисто або уповноваженою особою у Центри обслуговування платників;

– поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання;

– засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Для зручності при поданні декларації в Електронному кабінеті створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації, а також дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.

Також Декларацію на податкову знижку можна подати за допомогою мобільного застосунку «Моя податкова». Термін подання декларації для фізичних осіб, які мають право на податкову знижку, – до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat