Чи можна отримати податкову знижку за пільговим іпотечним житловим кредитом за програмою доступного кредитування житла «єОселя»?

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до п.п. 166.3.8 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

Згідно з п.п. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 ПКУ до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, нарахованого у вигляді заробітної плати, зменшеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, зокрема, як частина суми процентів, сплачених цим платником за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до статті 175 ПКУ.

Отже, платник податку, який скористався пільговим іпотечним житловим кредитом за програмою доступного кредитування житла «єОселя», має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом за умови дотримання ст. 166 та ст. 175 ПКУ.

Нагадаємо, що Декларацію можна подати одним із зручних способів: особисто або уповноваженою особою; поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення; засобами електронного зв’язку в електронній формі через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».

ДЕРЖАВНИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТР

Державний земельний кадастр – єдина державна система відомостей про землі, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, розподіл земель між власниками і користувачами.

Система Державного земельного кадастру дає можливість отримувати необхідну інформацію про земельні ділянки на всій території України.

📄Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до земельного кадастру, він надається в паперовій або електронній формі і є дуже важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (купівля-продаж, оренда, спадкування, тощо).

🗺️Державна реєстрація прав на земельну ділянку проводиться виключно за наявності в Державному земельному кадастрі відомостей про земельну ділянку

Залишилися питання?
📞0 800 213 103 Контакт-центр системи БПД (будні з 8:00 до 18:00). Дзвінки в межах України безкоштовні.

ЯК ПЕРЕСЕЛЕНЦЮ ЗВІЛЬНИТИСЯ З ПОПЕРЕДНЬОГО МІСЦЯ РОБОТИ

Покидаючи тимчасово окуповані території (ТОТ) або зони активних бойових дій, в людей часто немає часу чи можливості аби розірвати трудовий договір.

Проте, опинившись у безпеці, вони зіштовхуються з проблемою працевлаштування на новому місці або з взяттям на облік у центрах зайнятості. Адже, офіційно трудові відносини не були розірвані.

В такому випадку внутрішньо переміщена особа, яка не мала можливості припинити трудовий договір, для набуття статусу безробітного має право припинити такий трудовий договір в односторонньому порядку.

Для цього потрібно подати до центру зайнятості заяву на ім’я роботодавця про припинення трудового договору.

Датою припинення трудового договору буде день, наступний за днем подання такої заяви.

Центр зайнятості за місцем проживання ВПО у день припинення трудового договору повідомить про це:
▪ роботодавця (будь-якими засобами комунікації, у тому числі електронними);
▪ територіальний орган Пенсійного фонду України;
▪ територіальний орган Державної податкової служби.

👉 Як отримати безоплатну консультацію юриста з цього та інших питань: https://legalaid.gov.ua/kliyentam/yak-otrymaty-bpd/

Як отримати податкову знижку через Електронний кабінет?

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що фізичні особи мають право подати податкову декларацію про майновий стан і доходи через Електронний кабінет для отримання податкової знижки.

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається в електронній формі через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.

У режимі «ЕК для громадян» електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи« дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів для використання права на податкову знижку. При складанні декларації в Електронному кабінеті платника здійснюється часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб та відомостей про об’єкти рухомого та нерухомого майна.

Використання цього електронного сервісу скорочує час і витрати про поданні податкової декларації, мінімізує помилки при заповненні декларації, надає можливість подання копій первинних документів, як додаток до податкової декларації в онлайн режимі.

Також Декларацію на податкову знижку можна подати за допомогою мобільного застосунку «Моя податкова».

Нагадаємо, що термін подання податкової декларації про майновий стан і доходи за витратами 2023 року – 31 грудня 2024 року включно.

Ключові аспекти Національної стратегії доходів

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, шо національна стратегія доходів – це дорожня карта реформування податкової системи, а також удосконалення процедур податкового адміністрування, яка необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі. Вона розрахована на 6 років, тобто реформи будуть впроваджуватися поступово до 2030 року.

Пріоритетні заходи НСД спрямовані на модернізацію податкового адміністрування та створення умов для справедливої податкової політики, що сприятиме підвищенню ефективності управління державними доходами.

Національна стратегія доходів визначає план зміцнення фінансової системи держави та удосконалення процедур податкового адміністрування, а також передбачає такі стратегічні цілі:

– забезпечення макроекономічної та фінансової стабільності через збереження рівня мобілізації доходів та зменшення потреби у зовнішньому фінансуванні;

– забезпечення адаптації законодавства України до законодавства ЄС та виконання міжнародних зобов’язань України в частині податкової політики та адміністрування;

– зміцнення доброчесності та довіри до контролюючих органів через посилення антикорупційних заходів та підвищення прозорості і ефективності процедур управління;

– підвищення рівня дотримання податкового законодавства платниками податків та контролюючими органами;

– створення та впровадження сучасних цифрових рішень податкового адміністрування.

Національна стратегія доходів є важливим документом, який визначає напрями розвитку податкової системи України на найближчі роки. Відповідно до очікувань, належна реалізація стратегії на всіх рівнях дозволить забезпечити фінансову стабільність держави, створити сприятливі умови для розвитку бізнесу та підвищити добробут громадян.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat

-

loodgieter rotterdam