Як надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені через Електронний кабінет?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями.

Порядок функціонування Електронного кабінету затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через вебпортал ДПС.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів.

При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302002), а потім відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації).

У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.

Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.

Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.

Скористайтесь електронними сервісами ДПС для подання декларації про майновий стан і доходи на податкову знижку

Головне управління ДПС у Харківській області звертає увагу громадян, що податкову декларацію про майновий стан і доходи, з метою отримання податкової знижки, можна подати через Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/).

Особи, які мають особистий ключ кваліфікованого електронного підпису можуть скористатись сервісом «Податкова декларація про майновий стан і доходи». Цей сервіс дозволяє сформувати декларацію з частковим заповненням на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Зазначений сервіс надає можливість направити податкову декларацію до контролюючого органу з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми». Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі (копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу РDF або РNG або JPG.

Звертаємо увагу, що особи, які заявляють право на податкову знижку,  для спрощення процедури декларування доходів можуть скористатись сервісом – предзаповнення декларації про майновий стан і доходи, який доступний в Електронному кабінеті.

Також подати декларацію з метою отримання податкової знижки можна скориставшись мобільним застосунком «Моя податкова», який завантажуйте в AppStore або GooglePlay.

Нагадаємо, що термін подання податкової декларації для фізичних осіб, які мають право на податкову знижку, – до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним.

Як отримати реєстраційну картку платника податку через Електронний кабінет?

Для приєднання до заяви за ф. № 1ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу, платнику податків необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми», який заповнюється наступним чином:

поля «Назва документу», «Номер документу», «Дата документу» заповнюються згідно з даними документа, що посвідчує особу;

у графі 2 «Найменування файлу документу» табличної частини за допомогою кнопки «Обзор» обирається відповідна сканована копія документа. Головне  управління ДПС у Харківській області повідомляє, що для отримання реєстраційної картки платника податків через Електронний кабінет необхідно:

  1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою:https://cabinet.tax.gov.ua, також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – idd.gov.ua (MobileID та BankID).

  1. Обрати меню «ЕК для громадян»розділ «Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР» для подання облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Заява за ф. № 1ДР)  та натиснути кнопку «Створити».

Форма заяви за ф. № 1ДР заповнюється з використанням кнопки «Вибір з довідника».

При цьому кожен документ має буди збережено в окремому додатку (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).

  1. Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».

При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді (останній рядок заяви за ф. № 1ДР).

  1. Натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою КЕП.
  2. Натиснути кнопку «Відправити».

Реєстраційний номер облікової картки платника податків надається протягом трьох робочих днів з дня подання фізичною особою заяви за ф. № 1ДР до контролюючого органу.

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяви за ф. № 1ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (витяг) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Адміністративна послуга безоплатна.

У разі зміни адреси господарювання необхідно перереєструвати ПРРО

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що у разі зміни місцезнаходження або місця проживання суб’єкт господарювання для перереєстрації ПРРО має подати Заяву про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316605) з позначкою «Перереєстрація».

У разі зміни місцезнаходження або місця проживання, унаслідок яких змінюється контролюючий орган, в якому суб’єкт господарювання обліковується як платник податків за основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС здійснюється перереєстрація програмного реєстратора розрахункових операцій до контролюючого органу за новим основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків.

Також звертаємо увагу, що перед поданням відповідної заяви необхідно подати інформацію про зміни об’єкт оподаткування (повідомлення за формою 20-ОПП).

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat