Захист прав споживачів фінансових послуг

Коли ми користуємося
банківськими картками, беремо кредити, відкриваємо депозитні рахунки, купуємо товари на виплат, переказуємо гроші – ми стаємо споживачами фінансових послуг. Часто у людей
виникають проблеми з банками
та іншими фінустановами, з чим вони звертаються до фахівців системи безоплатної правової допомоги. Тому цього тижня система БПД у співпраці з



Національний банк України
проводить правопросвітницький тиждень на тему «Захист прав споживачів фінансових послуг». Його мета – підвищити рівень фінансової грамотності громадян.







У 2019 році Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) провело в Україні
дослідження фінансової грамотності. Дослідження показало, що загальний індекс фінансової грамотності України становить 55%. Щодо фінансових знань, то лише 43% опитаних українців правильно відповіли на п’ять і більше із семи запитань. Водночас українці показали великий інтерес до фінансової грамотності. Наприклад, 70% опитаних хотіли б, щоб 
дітей навчали розпоряджатися своїми коштами.



Багатьох проблем, з якими клієнти звертаються до системи БПД, можна було б уникнути, якби люди знали свої права як споживачів
фінансових послуг. Саме тому найближчими днями у публікаціях ми дамо вам кілька важливих порад, дослухавшись яких ви зможете підвищити
рівень своєї фінансової грамотності.


Приклад однієї з успішних історій надання правової допомоги щодо кредитних договорів, а також що робити, якщо фінансова установа порушує ваші права – про це читайте в матеріалі на сайті:
Координаційний центр з надання правової допомоги