Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломацькому районах інформує:

Які документи необхідні для укладення шлюбу з іноземцем?

Мій наречений є іноземцем і ми хочемо одружитися в Україні. Які потрібні документи у цьому випадку для реєстрації шлюбу?

К.П.Стеценко


Для державної реєстрації шлюбу, жінкою та чоловіком особисто подається заява до органу державної реєстрації актів цивільного стану за їх вибором.

Разом з тим, якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про державну реєстрацію шлюбу до органу державної реєстрації актів цивільного стану, то таку заяву можуть подати їх представники, але за умови, що справжність підписів буде засвідчено нотаріально. Повноваження представника також мають ґрунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності.

За загальним правилом, при подачі заяви, жінка та чоловік пред’являють на посвідчення своєї особи паспорт або паспортний документ.
Якщо громадянин України тимчасово перебуває за кордоном, такі заяви приймаються при пред’явленні паспорта громадянина України, якщо громадянин України постійно проживає за кордоном – за паспортом громадянина України для виїзду за кордон.
Заяви громадян України, які оформили виїзд на постійне місце проживання до іншої країни, але ще не виїхали за кордон, приймаються на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Іноземці та особи без громадянства для державної реєстрації шлюбу в Україні також повинні пред’явити паспортний документ або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.
Варто зауважити, що у випадку коли особи які уже раніше перебували в шлюбі і хочуть зареєструвати повторний шлюб, повинні пред’явити документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним.

Такі документи, які передбачені законодавством іноземної держави та видані компетентним органом, повинні бути відповідним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них обов’язково додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом.

Якщо до органів державної реєстрації актів цивільного стану подається переклад документів, вірність якого засвідчено згідно із законодавством іноземної держави, у якій їх видано, то він повинен бути легалізований у встановленому порядку.

Звертаємо увагу, що державна реєстрація шлюбу проводиться обов’язково у присутності нареченої та нареченого. Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається!

Також повідомляю, що реєстрація шлюбу проводиться після закінчення одного місяця з дня подання нареченими заяви про державну реєстрацію шлюбу, проте у м.Харкові запроваджений проект щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем. З умовами отримання такої послуги, Ви можете ознайомитись на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

Л.М.Губська, заступник начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану по Валківському та Коломаькому районах Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти