ЗВІТ ПО ВИКОНАННЮ ВЛАСНИХ ТА ДЕЛЕГОВАНИХ ПОВНОВАЖЕННЯМ ЗА 2016 рік

ЗВІТ ПО  ВИКОНАННЮ ВЛАСНИХ ТА ДЕЛЕГОВАНИХ ПОВНОВАЖЕННЯМ ЗА 2016 рік

Власні та делеговані повноваження Коломацька селищна рада   здійснює   згідно  з чинним законодавством , затвердженими перспективними планами і спрямовує на забезпечення  соціально- економічного та культурного розвитку селища , покращення життєвого рівня та соціального захисту населення при постійній підтримці та конструктивній співпраці з  райдержадміністрацією її службами та відділами та районною радою.

Виконавчий  комітет  Коломацької  селищної  ради  утворений  для  здійснення  виконавчих  функцій  і  повноважень  місцевого  самоврядування.  За  2016  рік  було  проведено  12  засідань  виконкому,  на  яких  розглянуто  40 питання.  Якщо  формувати  по  характеру  питань,  які  виносилися  на  розгляд  –  це  в  основному  питання,  які  передбачалися  планом  роботи  відповідно  до  повноважень  виконкому.

В  роботі  виконкому  приймали  участь 9 членів виконкому сформованого депутатами VIІ скликаннями , на  яких  поширювалися  ті  чи  інші  доручення  або  прямі  обов’язки.  До депутатського складу Коломацької селищної ради  входить 14 депутатів.  Так   за  2016  рік  депутатський корпус та  члени  виконкому  працювали  над  вирішенням  таких  основних  питань:

1.Вирішення  соціально – економічних,  культурних  питань  та  планів,  пов’язаних  з  розвитком  селища.

2.Вирішення  питань бюджету та фінансів.

3.Управлінню  комунальною  власністю.

4.Вирішення  питань  в  галузі житлово -комунального  господарства  побутового , торгівельного обслуговування ,  громадського  харчування,  транспорту і зв’язку.

5.Вирішення питань у сфері освіти , охорони здоров’я, культури, фізкультури  і спору.

6. Вирішення питань у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

7. Вирішення питань у сфері соціального захисту населення.

8.Вирішення питань в галузі оборонної роботи та інші.

На виконання повноважень в галузі бюджету , фінансів та цін створена постійна комісія з питань планування бюджету та фінансів ,  яку очолює Обихвост Тетяна Володимирівна. На дану комісію  покладається  одне із головних питань- це формування бюджету селищної ради.

Так  рішенням №1  ІII сесії VІІ скликання від 25.12.2015 року затверджено бюджет селищної ради на 2016 рік в якому :

1.Встановлено:

– доходи селищного бюджету у сумі 5.459.500 грн., в тому числі доходи загального фонду селищного бюджету 5.200.000грн. , доходи спеціального фонду селищного бюджету 259.500  грн. в тому числі бюджет розвитку 222500 грн.;

–  видатки селищного бюджету у сумі 5.459.500 грн., в тому числі видатки загального фонду селищного бюджету 5.200.000грн., видатки спеціального фонду селищного бюджету 259.500  грн..

2. Визначено оборотний касовий залишок бюджетних коштів селищного бюджету  у сумі  50,0 тис. грн. .

3.  Затверджено  міжбюджетні трансферти .

4.  Затвердити  резервний  фонд селищного бюджету у сумі 20,0 тис. грн.

Розроблено та встановлено ставки єдиного податку для фізичних осіб та затверджено ставки податку  на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Коломацької селищної ради  на 2016 та 2017 роки . На протязі року  переглядається бюджет ради стосовно виділення додаткових коштів .

Ведеться контроль за дотриманням зобов’язань  щодо платежів  до бюджету  селищної ради шляхом помісячної звітності та заслуховуванням на сесіях ради поквартального звіту головного бухгалтера  селищної ради .

Так виконання доходної частини загального фонду бюджету по Коломацькій селищній раді за 2016 рік виконано на 110 % – із запланованих 5.683.200 грн. надійшло  6.226.501.грн..  Значне перевиконання бюджету   по  земельному податку та орендній платі за землю .

Основними платниками орендної плати за землю є :

–         Новоіванівський цукровий завод  сума надходження до бюджету складає-2.998.956 грн.;

–         ЗАТ АПО “Мрія”- сума надходження до бюджету складає- 262.570 грн.;

–         Агрофірма “Коломацька”- сума надходження до бюджету складає-88.584 грн.;

–         ПСП “Нове життя” – сума надходження до бюджету складає-98.076 грн.;

–         ВАТ “Укртелеком”- сума надходження до бюджету складає-55.728 грн.;

–         Москаленко А.М. -сума надходження до бюджету складає-12.200 грн..

На виконання  власних та делегованих повноважень  щодо управління житлово-комунального господарства , побутового , торгівельного обслуговування створена постійна  комісія  з  питань  побуту , транспорту , будівництва  та  житлово-комунального  господарства , яку очолює  Пінчук Андрій Іванович . Комісією здійснюється контроль :

–  за виконанням програми « Благоустрій селища Коломак » ;

–  за виконанням робіт по утриманню в належному стані :

–  автомобільних доріг ;

– електромереж селища ;

– мереж водопостачання.

До виконання програми « Благоустрій селища Коломак » у 2016 році були задіяні КП « Коломацьке ВУЖКГ » , ДП « Харківський облавтодор » « Філія  « Валківський райавтодор »  , ГУ ДСНС України у Харківській області та ін. .

На благоустрій селища в  2016 році було спрямовано 1.717,839 грн. .

Так КП « Коломацьке ВУЖКГ » у 2016 році виконало роботи по благоустрою селища на загальну суму  1.466.370 грн. , а саме за видами  :

–         очищення від снігу та посипання доріг та тротуарів пісчано – солевою сумішшю – 144.532 грн. ;

–         збір та вивезення сміття – 189.067 грн. ;

–         благоустрій кладовищ , парків , зон відпочинку( заміна тротуарного покриття в парковій зоні вул. Гетьмана І.Мазепи)  – 175.349 грн. ;

–         очищення урн , контейнерів – 139.880 грн. ;

–         підрізання дерев та живих огорож – 69.098 грн. ;

–         вирубка чагарників , видалення бурянів, утримання парків – 182.621 грн.

–         роботи малярні – 30.335 грн.

–         послуги з підмітання та прибирання вулиць – 217.032 грн.

–         монтажні , демонтажні роботи – 45.925 грн.

–         перевезення вантажів – 128.741 грн.

–         електромонтажні роботи – 1.676 грн.

–         інші спеціалізовані будівельні роботи – 142.114 грн.

Також у 2016 році КП «Коломацьке ВУЖКГ» було здійснено капітальний ремонт тротуарного покриття в смт. Коломак ( з матеріалів Замовника ) на загальну суму 251.469 грн. , а саме :

–         по вулиці Вересневій вартістю 132.277 грн. ;

–         по вулиці Свободи вартістю 119.192 грн. .

ГУ ДСНС України у Харківській області надано послуги по забезпеченню пожежної охорони смт. Коломак під час проведення культурно – масових заходів на суму 6.000 грн. .

Проведено перевірку димових та вентиляційних каналів в багатоквартирних будинках вартістю 7.200 грн. .

З метою покращення соціального становища селища у 2016 році придбано :

– арки в кількості 2 шт. та дві тумби на загальну суму 5.730 грн. ( для впорядкування пам’ятника чорнобильцям ) ;

– дитячий спортивно – ігровий майданчик в комплекті вартістю 99.650 грн. ;

– вивіски адресні в кількості 61 шт. на суму 3.843 грн. ;

– міні – автобусні зупинки в кількості 2 шт. на суму 33.000 грн. ;

– контейнери для ТПВ в кількості 40 шт. та лавки зі спинками в кількості 15 шт. на загальну суму 127.250 грн. ;

– відсів вапнякового каменю в кількості 100 тон вартістю 10.602 грн. для влаштування дорожнього покриття ;

– придбання ГАЗ 330232 ( для ритуальних послуг ) вартістю 198.572 грн. ;

– урни в кількості 16 шт. та лавки в кількості 10 шт. загальною вартістю 29.900 грн. ;

– придбано плитку тротуарну в кількості 787 кв. м. та бордюри на загальну суму 236.200 грн. для здійснення капітального ремонту тротуарного покриття в смт. Коломак по вулиці Вересневій та Свободи ;

– придбано розкидач дорожнього підсипання МВУ-6 за ціною 76.665 грн. ;

– господарчі товари та ПММ на суму 1.080 грн. ;

– лавки садові в кількості 3 шт. на суму 3.483 грн. .

На виконання робіт по утриманню в належному стані автомобільних доріг було спрямовано та використано 1.211,121 грн. ( 100 % виконання ):

ДП « Харківський облавтодор » « Філія  « Валківський райавтодор »  було:

– надав послуги автогрейдера з профілювання ґрунтових доріг в смт. Коломак по вулицях : Першотравнева , Корольова( колишня Кірова) , Піддубного (колишня Котовського), Грушевського ( колишня Комсомольська), Молодіжна, Богдана Хмельницького, провулках: Першотравневий, Корольова, Піддубного, Грушевського, в’їзд Першотравневий в сумі 24.588грн. .

– виконав роботи по поточному ремонту асфальтобетонного покриття доріг в смт. Коломак на загальну суму 201.955 грн. , а саме  :

– по вулиці Гетьмана І.Мазепи – 95.027 грн. ;

– по вулиці Вереснева – 85.602 грн. ;

– по вулиці Чайковського – 18.065 грн. ;

– по вулиці Єгорова – 3.261 грн. ;

– ДП « Харківський облавтодор » « Філія  « Валківський райавтодор » виконав роботи по поточному ремонту тротуарів в смт. Коломак по вулиці Гетьмана І.Мазепи на загальну суму 38.229 грн. .

– ТОВ « Добробудстрой + » проведено капітальний ремонт асфальтобетонного покриття доріг по вулицях Чайковського , Корольова на загальну суму 946.349 грн. , в т.ч. :

– На вулицю Чайковського спрямовано 624.358 грн. ;

– На вулицю Корольова спрямовано 321.991 грн. .

– Кошти з місцевого бюджету в сумі 211.982 грн. були направлені Службі автомобільних доріг у Харківській області для здійснення поточного ремонту автомобільних доріг загального користування в смт. Коломак по вулицях Свободи та Перемоги .

На виконання робіт по утриманню в належному стані електромереж селища у 2016 році використано 315.068 грн.

Коломацьке РВЕ АК « Харківобленерго » провело технічну перевірку точок обліку вуличного освітлення на загальну суму 805 грн. в т. ч. :

– ТП № 242 – 387 грн. , ТП № 630 – 418 грн. .

ТОВ « Сільгоспенергія » було проведено капітальний ремонт системи вуличного електропостачання в смт. Коломак ТП № 499 вулиця 18 Козацька Сотня ( колишня вул. Горького) на суму 42.415 грн. .

ТОВ ГК « Геопром » провело топографо – геодезичну зйомку ТП №499 вартістю 3.040 грн. .

Коломацьке РВЕ АК « Харківобленерго » провело встановлення електричних лічильників на загальну суму 1.254 грн. , а саме :

– по ТП № 219 (18 Козацька Сотня ( колишня вул. Горького) – 397 грн. ;

– по ТП № 333 ( вулиця Володимира Великого (колишня вул.Островського) – 397 грн. ;

– по ТП № 350 ( вулиця Б.Хмельницького ) – 460 грн. .

Коломацьке РВЕ АК « Харківобленерго » провело перевірку роботи електричних однофазних лічильників на загальну суму 3.122 грн., а саме :

– по ТП № 414 – 269 грн. ; по ТП № 413 – 269 грн. ; по ТП № 243 – 269  грн. ; по ТП № 241 – 287 грн. ; по ТП № 237 – 237 грн. ; по ТП № 361 – 237 грн. ; по ТП № 413 – 287 грн. ; по ТП № 401 – 287 грн. ; по ТП № 234 – 237 грн. ; по ТП № 185 – 237 грн. ; по ТП № 196 – 237 грн. ; по ТП № 251 – 269 грн.

На технічне обслуговування електрообладнання зовнішнього вуличного освітлення було спрямовано кошти в сумі 189.932 грн.

На оплату за спожиті енергоносії по вуличному освітленню було використано кошти в сумі 74.500 грн.

Для підтримання в належному стані водомережі селища Коломацькою селищною радою було використано 293.939 грн. при запланованих 314.363 грн. , що становить 93,5 % виконання ,  а саме :

– проведено 3 хімічних та 3 біологічних аналізи питної води на загальну суму 9.051 грн. ;

– проведено хімічний та бактеріологічний аналіз води двох шахтних колодязів, розташованих по вулиці Корольова вартістю 786 грн. ;

– здійснено профілактичну дезінфекцію води в колодязях вартістю 30 грн. ;

– здійснено технічну перевірку ТО « Свердловина » вартістю 339 грн. ;

– придбано САУ Каскад в кількості 1 шт. на суму 22.600 грн. ;

– придбано свердловинний насос ЕЦВ 6-10-140 в кількості 2 шт. на суму 40.600 грн. ;

– придбано насос в комплекті з супутнім обладнанням вартістю 3.667 грн. ;

– придбано криничний комплект вартістю 5.793 грн. ;

– проведено поточний ремонт водяних насосів в кількості 5 шт. на загальну суму 21.696 грн. ;

– проведено відеообстеження водозабірної свердловини по вулиці Чайковського на загальну суму 10.000 грн. ;

– проведено очищення шахтових колодязів по вулиці Корольова , з частковою заміною кілець вартістю 9.000 грн. ;

– здійснено відновлення дебіту свердловини № 45 вартістю 91.002 грн. .

– оплата електроенергії по « Свердловині » – 79.375 грн.

Щодо фінансування заходів стосовно мережі водопостачання , на протязі 2016 року КП « Коломацьке ВУЖКГ » було надано дотацію на відшкодування різниці в тарифах на послуги з водопостачання в сумі 272.000 грн.

Надано дотацію КП « Коломацьке ВУЖКГ » на відновлення транспортного парку в сумі 111.500 грн. ( ремонт тракторів екскаватор Борекс, МТЗ -82, Т-150).

На дану комісію також покладені завдання по підготовці документації по прийняттю до комунальної власності територіальної громади об’єктів житлового фонду та інфраструктури .

Розроблені та затверджені правила благоустрою населених пунктів . У зв’язку з цим ,  надані доручення кожному депутату про проведення роз’яснювальної роботи із виборцями стосовно дотримання чистоти та порядку біля своїх домоволодінь , узбіччях вулиць , прибирання стихійних сміттєзвалищ .

Розроблені схеми прибирання територій , що були закріплені за кожною організацією , та були розіслані повідомлення про наведення санітарного стану на відповідній території .

Проводилась  робота по виявленню та знищенню карантинних організмів на території ради .

 Працює комісія по комплексному впорядкуванню території, якою складаються акти по погашенню правовстановлюючих документів на домоволодіння , які частково або повністю зруйновані .

Для здійснення контролю  законодавства щодо захисту прав споживачів та на виконання рекомендацій  Харківської обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової  освіти населення,  створено  громадську приймальню з питань захисту прав споживачів в залі засідань Коломацької селищної ради та призначено відповідальним  за роботу громадської приймальні  інспектора ВОС Коломацької селищної ради Тіщенко Л.В..

 Постійно проводиться інвентаризація житлового фонду,  що знаходиться у комунальній власності територіальної громади селища Коломак  .

 Для здійснення контролю за додержанням житлового законодавства, існує квартирний облік при виконкомі селищної ради . Так  рішенням виконкому №6 від 25.02.2016 року надано квартиру дитині позбавленій батьківського піклування Соловйову Андрію, 23.03.1997 року народження. Рішенням виконкому №34 від 24.11.2016 року  поставлено на облік громадян , що потребують покрашення житлових умов    сім’ю учасника АТО Куриленка Володимира Олександровича. Всього на квартирному обліку перебуває 9 сімей, по яким подано інформацію до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

На виконання повноважень у сфері освіти , охорони здоров я , культури , фізкультури та спорту, дитячої та молодіжної політики було здійснено цілий ряд заходів , а саме :

У сфері освіти :

З метою забезпечення у сільській місцевості регулярного безоплатного перевезення до місць навчання ( роботи ) і в зворотному напрямку учнів та педагогічних працівників , на виконання програми « Шкільний автобус » на 2016 -2018 роки , затвердженої рішенням № 8 ХХХУІІІ сесії УІ скликання від 20 серпня 2015 року , у 2016 році було спрямовано фінансування в сумі 56.701 грн. при плануванні 77.300 грн. , що становить 73,4 % виконання у відповідності до кошторисних призначень .

Згідно програми « Школа успіху » на 2015 – 2019 роки , затвердженої рішенням № 10 ХХІХ сесії УІ скликання від 08 серпня 2014 року, було спрямовано 40.849 грн. на придбання комплекту меблів для початкового класу Коломацького НВК при запланованих 41.000 грн., що становить 99,7 % виконання , та 60.338 грн. на придбання продуктів харчування для 1 – 4 класів Коломацького НВК при запланованих 63.000 грн., що становить 95,8 % виконання .

Рішенням УІ сесії УІІ скликання від 23.05.2016 року Коломацької селищної ради були виділені для Коломацького НВК кошти в сумі 65.180грн. на виконання Програми розвитку місцевого самоврядування в Коломацькому районі на 2012 – 2016 роки ( зі змінами ) для співфінансування міні – проектів розвитку територіальних громад району , переможців обласного конкурсу

« Разом в майбутнє » , а саме :

1.    « Здорові діти – здорова нація » смт. Коломак у сумі 20,0 тис. грн.

2.    « Чисте довкілля – здорове покоління » смт. Коломак у сумі 5,2 тис. грн.

3.    « Безпечно , як вдома » смт. Коломак у сумі 39,980 тис. грн.

На утримання відомчого дитячого навчального закладу – Новоіванівського ДНЗ було використано 979.725 грн. , при плануванні 1.051,803 грн. , що становить 93,2 % виконання , а саме :

1. На забезпечення витрат на оплату праці в розрізі :

– оклад – 100 % ;

– вислуга – 100 % ;

– надбавка 20 % педагогічним працівникам – 100 % ;

– доплата за роботу в нічний час – 100 % ;

– доплата за шкідливі умови праці – 100 % ;

– доплата за тимчасово відсутнього працівника ( заміна ) – 100 % ;

– грошова винагорода педагогічним працівникам – в розмірі посадового окладу ;

– допомога на оздоровлення педагогічним працівникам –  в розмірі посадового окладу;

– преміювання в межах фонду економії заробітної плати .

2. Витрати на харчування затверджені і виконані з розрахунку вартості харчування – 20 грн. / день .

3. Витрати на енергоносії забезпечені в повному обсязі .

4. З метою покращення матеріально – соціальних умов закладу у 2016 році було здійснено певний ряд заходів , а саме :

– придбано килимки до краваток , постільну білизну , рушники – 9225 грн. ;

– придбано канцтовари для випускників ДНЗ – 3367 грн. ;

– придбано штори тюлеві – 3250 грн. ;

– придбано москітні сітки на вікна – 1368 грн. ;

– спрямовано на ремонт кімнати для старшої групи – 12459 грн. ;

– придбано товари для кухні та пральної ( гладильна дошка , каструлі , кухонне приладдя ) – 2395 грн. ;

– придбано матеріали для павільйону для колясок – 4236 грн. ;

– придбано господарчі товари ( мило , пральні порошки , миючі засоби , серветки ) – 4540 грн. ;

– придбано фарбу , цемент – 1206 грн. ;

– установлено пожежну сигналізацію – 35564 грн. ;

– спрямовано на обслуговування блискавко захисту – 10553 грн. ;

– проведено замір електричного опору – 3995 грн. .

На виконання повноважень у сфері фізкультури та спорту здійснюється фінансування  програми « Розвитку фізкультури та спорту на селі на 2015 -2018 роки  » , затвердженої рішенням ХХІХ сесії УІ скликання від 08 серпня 2014 року, на яку спрямовано кошти в сумі 72.900 грн.,  з яких використано лише 34.998 грн., що становить 48% виконання запланованих показників, які направлені на утримання двох тренерів.

На виконання повноважень у сфері дитячої та молодіжної політики, сімейних відносин Коломацька селищна рада плідно працює з районним центром соціальної служби для сім’ї,  дітей та молоді та районною службою у справах дітей.

Взаємодія виконкому селищної ради , центру соціальних служб для сім’ї , дітей та молоді та служби у справах дітей при райдержадміністраціі знаходить відображення у роботі  комісії  по роботі з молоддю та сім’ями  з дітьми при виконкомі селищної ради.  Поруч з питаннями , ініційованими депутатами селищної ради значне місце займають питання винесені на розгляд  служби у справах дітей.

Така форма роботи дає змогу досконально володіти ситуацією в селищі , відслідковувати стан справ у кожній сім’ї, своєчасно надавати їм необхідну допомогу.

Проблемні сім’ї знаходяться під постійним контролем  депутатів селищної ради . Ефективною формою роботи  з такими сім’ями є виїзні зустрічі з дітьми та їх батьками, безпосередньо за місцем їх проживання, що спрямовані на удосконалення виховної та профілактичної роботи серед дітей та молоді селища .

На виконання повноважень у галузі культури .

На фінансування закладів культури у 2016  році спрямовано кошти в сумі 52.311 грн. , з яких використано 38.271 грн. , що становить 73,2 % виконання планових показників.

У мережі закладів культури перебуває Першотравневий сільський клуб та Першотравнева сільська бібліотека , яка знаходиться в приміщенні клубу. Кількість відвідувань протягом року  в Першотравневій сільській бібліотеці становить- 1555 громадян. Згідно штатного розпису затверджено 1.5 штатних одиниці працівників культури , з них 1одиниця – вакансія завідуючого Першотравневим сільським клубом. Приміщення Першотравневого сільського клубу обладнане електричним опаленням .

Здійснено фінансування культурних заходів згідно Програми розвитку культури селища на 2014 – 2016 роки , затвердженої рішенням ХХУ сесії УІ скликання від 12.11.2013 року , в сумі 80.000 грн ., що становить 100 % від планових показників .

На звернення Громадського оргкомітету із вшанування Івана Мазепи та відзначення 330-річчя обрання його гетьманом України та згідно висновку Департаменту культури і туризму щодо доцільності спорудження у селищі  Коломак Харківської області пам’ятника з нагоди 330- річчя з часу обрання І.Мазепи гетьманом України рішенням №6 IX сесії VII скликання Коломацької селищної  ради від 16 серпня 20016 року було  оголошено відкритий архітектурний конкурс на кращу проектну пропозицію пам’ятника  Івану Мазепі    та   рішенням виконком селищної  ради   №28 від 16.09.2016 року:

– затверджено умови та програму відкритого архітектурного конкурсу на кращий проект пам’ятника (монумента), присвяченого 330-річчю обрання  Івана Мазепи гетьманом України.

– затверджено склад журі.

На виконання повноважень у сфері соціального захисту населення  селищна рада плідно працює з Коломацьким районним центром зайнятості та Управлінням праці та соціального захисту населення .

Проблемним залишається питання працевлаштування безробітних жителів селища .

Для більш детальної інформації стосовно наявності вакантних робочих місць , в селищній раді вивішений стенд , який поновлюється Коломацьким районним центром зайнятості . Разом з центром зайнятості проводяться оплачувані громадські роботи на території селищної ради .

Так  на 2016 рік рішенням ІІІ сесії  VIІ скликання від 25 грудня 2015 року на організацію та проведення оплачуваних громадських робіт були виділені кошти з місцевого бюджету в сумі 30000 грн. з розрахунку 50 % до витрат Фонду в сумі 30000 грн. .

Для використання коштів в сумі 60000 грн. між Коломацькою селищною радою та Коломацьким районним центром зайнятості був укладений договір № 204416022200001 від 22 лютого 2016 року для проведення оплачуваних громадських робіт , за спеціальністю « підсобний робітник » та « кур’єр » .

Рішенням ІХ сесії  VIІ скликання від 16 серпня 2016 року на організацію та проведення оплачуваних громадських робіт були виділені додаткові кошти з місцевого бюджету в сумі 5000 грн. з розрахунку 50 % до витрат Фонду в сумі 5000 грн. .

У 2016 році Коломацький районний центр зайнятості здійснив направлення 67 осіб на тимчасові робочі місця  , на оплату праці яких було використано коштів на загальну суму 69.961,82 грн. ,  в тому числі :

–         кошти місцевого бюджету – 34.980,91 грн. ;

–         кошти Фонду – 34.980,91 грн.

Відсоток виконання планових показників становить – 100,0 % .

На організацію та проведення оплачуваних громадських робіт  лише за  кошти  місцевого бюджету рішенням ІІІ сесії  VIІ скликання від 25 грудня 2015 було виділено 10.000 грн. .

Направлення осіб за спеціальністю « підсобний робітник » на створені тимчасові робочі місця та фінансування їх організації здійснювалося згідно

договорів :

–         № 204416052400001 від 24 травня 2016 року – 7 осіб ;

–         № 204416110100001 від 01 листопада 2016 року – 3 осіб .

       У 2016 році Коломацький районний центр зайнятості здійснив направлення 10 осіб , на оплату праці яких було спрямовано кошти в сумі 8.659 грн. , що складає 86,6 % виконання .

     Види робіт , які виконувалися даними робітниками :

–         обкіс території селища ;

–         вирубка чагарників ;

–         чищення громадських місць , тротуарів від снігу ;

–         розпилювання повалених аварійних дерев ;

–         завантаження деревини на причеп ;

–         прибирання території селища ;

–         благоустрій кладовищ ;

–         благоустрій пам’ятників.

Проводилася виплата допомоги на поховання не працюючих громадян в загальній сумі 25.000 грн. ( 5 виплат на х 5.000 грн. ) .

Проводяться благодійні обіди учасникам бойових дій  та надаються продуктові набори під час святкування  Дня Перемоги та Дня визволення селища від німецько- фашистських загарбників. Видатки на даний вид заходів  склали у 2016 році 7.000 грн.

Враховуючи мобілізаційний стан в Україні  рішенням ІІІ сесії УІІ скликання від 25.12.2015 року :

-встановлено розмір одноразової матеріальної допомоги   військовослужбовцям , які перебувають в зоні АТО , чи їх сім ям , в розмірі     7000 грн. ( Сім тисяч грн. ) .

-встановлено розмір одноразової матеріальної допомоги  військовослужбовцям , які перебувають в зоні АТО , та які отримали    поранення , в розмірі від 7000 грн. ( Сім тисяч грн. ) до 15000 грн.

( П’ятнадцять тисяч грн. ).

-встановлено розмір одноразової матеріальної допомоги сім’ям військовослужбовців , які перебувають в зоні АТО , в разі їх загибелі , в розмірі 50000 грн. ( п’ятдесят тисяч грн. ) .

Проведено 14 виплат на загальну суму 98.000 грн. .

Також у 2016 році була здійснена виплата коштів в сумі 10.000 грн. Лищенку Юрію Володимировичу ( учасник АТО) на проведення ремонтно – відновлювальних робіт по усуненню наслідків небезпечної події природного характеру , що відбулася 17.05.2016 року , в домоволодінні , розташованого за адресою : смт. Коломак , вул. 18 Козацька Сотня , 89  .

Виконання власних та делегованих повноважень у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища покладаються на постійну комісію з земельних питань та агропромислового комплексу , яку очолює депутат Коломацької селищної ради Булавчик Віталій Анатолійович. В 2016 році прийнято 38 рішень у сфері земельних відносин, а саме:

– надано дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення  земельних ділянок для розміщення та обслуговування об’єктів торгівлі  приватним підприємцям  та Коломацькому РайСТ, публічному акціонерному товариству «Державний Ощадний банк України» для розміщення та обслуговування нежитлової будівлі в смт. Коломак по вул. Гетьмана І.Мазепи, 11  (колишня вул. Леніна).

– затверджені проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства та надані у власність  земельні ділянки громадянам загальною площею 1,8139 га.

– надані дозволи 16 громадянам  на виготовлення технічних документацій щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі(на місцевості) для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд.

–  затверджені  8 технічних документацій щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі(на місцевості) для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель та споруд та надані земельні ділянки у власність.

– прийнято рішення  про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель смт Коломак.

–  на протязі року  були розглянуті звернення громадян стосовно вирішення земельних спорів.  Всі звернення були вирішені відповідно  делегованих повноважень /Геращенко, Кошель/.

– постійно проводиться контроль за додержанням земельного і природоохоронного законодавства та за охороною та використанням земель шляхом проведення сходок з мешканцями селищної ради  з метою роз’яснення  громадянам про наведення санітарного та  естетичного стану на своїх присадибних ділянках, прибудинкових територіях  та в  місцях   масового перебування населення. Крім того   усім депутатам селищної ради   надано доручення про проведення  на своїх виборчих округах роботи по виявленню та ліквідації стихійних сміттєзвалищ, вирубування сухої та порослевої рослинності, ліквідації карантинних об’єктів.

Виконання повноважень в галузі оборонної роботи  відображається в  розробці та  виконанні перспективного плану заходів по військовому обліку , організації призову громадян на строкову військову службу в Збройних силах України . По селищній раді  розроблена документація по організації роботи пункту збору ради: управління пункту, відділення оповіщення і явки, відділення формування  і відправки команд, група розшуку.   Ведеться  робота  Коломацької  селищної  ради  з  Коломацьким районним  військовим  комісаріатом  стосовно  мобілізаційного характеру  та  військової  служби  за  контрактом. Проводиться  роздільне мобілізаційне  тренування  з  Коломацьким РВК.

В  плані  роботи  делегованих  повноважень  проводиться робота  з  навчаючою  молоддю  по патріотичному і військовому вихованню.

Проводиться робота по проходженню  військової  служби  за  контрактом.  На даний час  проходять  строкову службу  п’ять війковозобовязаних і 13 контрактників. З березня 2014 року в зв’язку з  мобілізацію – призвано із  запасу 5-офіцерів,31 –  військовозобов’язаних, із них:

– 2-працюють при Валківському райвійськкомату;

-24 – демобілізованих;

-3 –працюють при Коломацькому РВК;

-2 – добровольців.

По Коломацькій селищній раді 26 – війковозобовязаних отримали посвідчення учасника бойових дій.

Проводилася  підготовка  особових  справ  на  допризовників  2000 року  народження,  в  лютому  місяці  8  призовників  пройшли  приписну  районну  медичну  комісію та отримали приписні  посвідчення.

Проводиться  призов  весняний та осінній  на  військову  службу  до Збройних Сил України.  Постійно  ведеться  прийом  військовозобов’язаних  на  облік  і  зняття  з  військового обліку.

Ведеться  перевірка  карток  первинного  обліку  з  організаціями, підприємствами, ПСП та ТДВ “Новоіванівський цукровий завод” військовозобов’язаних,  а  також  перевірка  з  обліковими  картками  райвійськкомату.

На  даний  час  на  військовому  обліку  в Коломацькій  селищній  раді  перебуває 151  військовозобов’язаних, мають  моб. припис 62,   офіцерів  запасу  36 і  43 призовника.

На виконання делегованих повноважень щодо забезпечення законності , правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян  діє постійна  комісія  з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності та етики, яку очолює Барановський Віктор Іванович.

Створена адміністративна комісія при виконкомі  селищної ради,  голова комісії Межерницький Юрій Миколайович. На розгляд адмінкомісії  у 2016 році  надійшов один протокол. На виконання вище вказаних повноважень проводиться робота по вчиненню нотаріальних дій. Так за 2016 рік складено 24 заповіта, 39 довіреностей, посвідчено справжність підпису 162 громадянам, посвідчено вірність копій в кількості 372, видано один дублікат договору купівлі- продажу,  всього вчинено 598 нотаріальних дій.

На виконання Закону України №888-VIII  від 10.12.2015 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з квітня 2016 року Коломацька селищна рада проводить реєстрацію місця проживання громадян. За звітний період радою знято з реєстрації проживання громадян 154 та зареєстровано проживання 162 жителя .

 На виконання власних повноважень  щодо вирішення  питань адміністративно- територіального устрою  та на виконання  Закону України “Про  засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів в Україні та заборону пропаганди їх символіки”  рішенням ІV сесії VIІ скликання  від   16  лютого  2016  року   №8 “ Про перейменування назв вулиць, провулків, в’їздів в смт Коломак, Коломацького району Харківської області” було змінено 35 назв вулиць, провулків та в’їздів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Центральна влада

Силові органи

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти