Повідомлення за формою 20-ОПП є одним з ключових елементів при визначенні реальної діяльності підприємства

Управління економічного аналізу Головного управління ДПС у Харківській області повідомляє, що  Повідомлення за формою 20-ОПП є одним з ключових елементів  при визначенні реальної діяльності підприємства, а його відсутність – один із важливих факторів визначення ризиковості підприємства, що в свою чергу  призводить до блокування податкових накладних. На практиці ж підприємства не придають значення цьому звіту, забуваючи первинно відображати об’єкти оподаткування та вносити зміни до їх статусу (використовуються, передано в оренду, повернуто власнику тощо).

Подача повідомлення за формою 20-ОПП передбачена статтею 63.3 Податкового кодексу України, яка встановлює обов’язок платників податків стати на облік в органах державної податкової служби, а також обов’язок повідомляти податкові органи про всі об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням. Приміщення, земля або машина є об’єктами оподаткування, про які потрібно повідомляти контролюючі органи незалежно  від того чи вони є власністю підприємства, чи використовуються на умовах оренди.

Повідомлення за формою 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану  об’єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

У повідомленні за формою 20-ОПП зазначають усі приміщення, якими користується підприємство та має у своєму розпорядженні, усі види транспорту, заправки, сховища, цехи, земельні ділянки та інше. Включаючи також, об’єкти, які здаються в оренду та орендуються у інших осіб.

Зауважимо, перевірити подані відомості  про об’єкти можна в особистому кабінеті платника податків.

Головне управління ДПС у Харківській області  наголошує, що надання  повідомлення за формою 20-ОПП є одним із ключових індикаторів реальної господарської діяльності платника податків.

Чи необхідно застосовувати РРО та/або ПРРО ФОП – платникам ЄП другої – четвертої груп, які здійснюють роздрібну торгівлю на території села, селища в торговельному об’єкті, в якому також здійснюється торгівля підакцизними товарами?

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що Постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Постанова № 1336) затверджено Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – Перелік).

Пунктом 1 Переліку визначено, що фізичні особи – підприємці, які сплачують єдиний податок, мають право здійснювати розрахунки без застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмних РРО (далі – ПРРО) з використанням розрахункових книжок (далі – РК) та книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) при здійсненні роздрібної торгівлі на території села, селища товарами (крім підакцизних товарів).

Разом з тим, пункт 1 Переліку не застосовується якщо, зокрема, роздрібна торгівля здійснюється в торговельному об’єкті, в якому також здійснюється торгівля підакцизними товарами.

Таким чином, якщо в торгівельному, розташованому на території села, селища, здійснюється торгівля підакцизними товарами, то у такому випадку усі суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у такому торгівельному об’єкті, зобов’язані використовувати РРО та/або ПРРО на загальних підставах.

 

Подання звітності через Електронний кабінет

Для формування та надсилання документів звітності в електронній формі платник може скористатися Електронним кабінетом (https://cabinet.tax.gov.ua/).

Меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів.

Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом.

Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.

Презентаційні матеріали щодо подання звітності платником податків в Електронному кабінеті можна переглянути за посиланням: https://tax.gov.ua/data/files/301199.pdf

Бережіть себе від захворювання на COVID-19

Фахівцями відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Богодухівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області з метою забезпечення стабільної санітарно-епідемічної ситуації по COVID-19  у період з 27.04.2023 по 08.05.2023 року було проведено 55 моніторингових відвідувань закладів торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами, 3 моніторингового відвідування закладів громадського харчування та 6 моніторингових відвідувань інших закладів (аптеки, офісні приміщення тощо).

Під час проведення моніторингових відвідувань суб’єктам господарювання надані рекомендації щодо виконання протиепідемічних заходів передбачених постановою Кабінету Міністрів України №1236 від 09.12.2020 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами, постановами Головного державного санітарного лікаря України, якими затверджені Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) для підприємців, закладів, установ, зокрема щодо:

– розміщення  інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби COVID-19 та повідомлення з проханням до відвідувачів залишатися вдома (утримуватися від відвідування) при наявності ознак респіраторних захворювань;

–  проведення перед початком зміни   температурного скринінгу працівників;

– забезпечення своєчасного вологого прибирання приміщень та поверхонь, місць контакту рук працівників і відвідувачів (ручки дверей, місць сидіння, раковини, столи тощо) з використанням миючих та дезінфікуючих (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни;

– забезпечення на вході до закладу торгівлі місць для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

Суб’єктам господарювання вручені пам’ятки по профілактиці коронавірусної хвороби. Рекомендовано забезпечити проведення вакцинації працівників від COVID-19 вакцинами, включеними ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях.

Наголошуємо, щоб убезпечити себе від зараження на коронавірусну інфекцію, дотримуйтесь наступних правил:

  1. Ретельно і часто мийте руки з милом чи обробляйте їх антисептиком.
  2. Уникайте скупчення людей.
  3. Використовуйте захисну маску: обов’язково — якщо захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить) та якщо перебуваєте у місцях великого скупчення людей — з метою додаткового захисту.
  4. Якщо ви захворіли, залишайтеся вдома і зверніться до лікаря.

Богодухівське районне управління Головного управління

Держпродспоживслужби в Харківській області

“ТИ ЯК?”: МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНЦІВ – У ФОКУСІ

Про болюче необхідно говорити і питання ментального здоров’я українців наразі потребує прицільної уваги суспільства.

Так, за ініціативи Олени Зеленської вже діє Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Ти як?», що має на меті створення системи сервісів і послуг, які зможуть різними способами та дієвими механізмами підтримати українців у часи повномасштабної війни. Корисні матеріали вже доступні за посиланням та постійно доповнюються: https://bf.in.ua/useful/.

Разом з тим, продовжує діяти флагманський проєкт першої леді – «Довідник безбар’єрності», який вчить турбуватися про себе та інших в періоди стресу: https://bf.in.ua/.

Регулярне піклування про себе і тих, хто поруч, допоможе правильно діяти у складних кризових ситуаціях.

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat