Система БПД стала партнером кампанії із захисту прав споживачів страхових послуг “Знай свої права: страхування”, яку організовує Національний банк України.

Ключове завдання та мета кампанії “Знай свої права: страхування” – захист прав страхувальників та поліпшення знань споживачів про страхові послуги.

Важко передбачити ту чи іншу життєву ситуацію. Та все ж можна бути на крок попереду – укласти договір страхування, щоб позбавити себе фінансових неприємностей у разі настання нещасного випадку, ДТП, раптової застуди тощо.

Страхування – це спосіб захистити свої майнові інтереси в разі настання певних подій (страхових випадків), передбачених договором страхування або законодавством.

Як це працює❓
Послуга страхування надається на підставі договору, що укладається між страхувальником (особою, яка бажає застрахувати певні ризики) та страховиком (страховою компанією).

За свій захист страхувальник сплачує певну суму коштів, яку називають страховою премією.

Натомість страхова компанія буде здійснювати страхову виплату за завдані збитки чи понесені витрати у межах страхової суми, якщо настане подія, на випадок якої здійснюється страхування.

Якщо людина застрахувалася від страхового ризику, що настав у реальному житті, то ця подія вважається страховим випадком. Саме в разі настання страхового випадку страхова компанія повинна здійснити своєму клієнтові або третій особі, визначеній договором страхування, страхову виплату та відшкодувати їй завдані збитки чи понесені витрати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Центральна влада

Силові структури

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти

https://opusiptv.com/ - SEO -

istanbul avukat