Як отримати витяг з реєстру платників податку на додану вартість?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 183.11 ст. 183 (розділу V) Податкового кодексу України та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (розділ VII) (далі – Положення №1130) платник ПДВ може подати Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів:
безпосередньо до контролюючого органу особисто платником податку на додану вартість або представником платника;
поштою;
засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua або інформаційно-комунікаційної системи «Єдине вікно подання електронної звітності».
Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість подається за формою № 1-ЗВР згідно з додатком 8 до Положення №1130. Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково повинен бути підписаним заявником iз зазначенням дати.
Адміністративна послуга надається безоплатно.
Строк надання адміністративної послуги – 2 робочі дні.
Звертаємо увагу, що користувачі мобільного застосунку «Моя податкова» у розділі «Реєстри» можуть переглянути дані реєстру платників ПДВ.