Про роботу системи БПД у 2024 році у цифрах і фактах
З початку року до системи БПД надійшло близько 490 тисяч звернень. Основна частка звернень, близько 435 тисяч, стосувалася надання правових консультацій та розʼяснень законодавства.
У майже 54 тисячах випадків клієнти потребували допомоги зі зверненням до суду. Зокрема з них:
люди з низьким доходом ~ 30%
внутрішньо переміщені особи ~ 15%
ветерани війни та члени їхніх сімей ~ 13%
люди з інвалідністю ~ 10%
діти ~ 6%.
Найчастіше клієнти потребували допомоги у питаннях щодо:
стягнення аліментів
укладання та розірвання шлюбу
встановлення фактів, що мають юридичне значення
обмеження, поновлення чи визнання особи недієздатною
оскарження рішень, дій та бездіяльності органів державної влади та місцевого самоврядування.
І ще трохи статистики, щоб проілюструвати роботу наших юристів:
Більш ніж 39 тисяч людей звернулось до юристів системи БПД під час роботи консультаційних пунктів.
Щомісяця понад 60 клієнтів отримують адресну безоплатну правничу допомогу за місцем проживання або перебування.
Щодня юристи фіксують близько 600 дзвінків до контактного центру системи БПД та закривають близько 200-400 онлайн-діалогів з клієнтами.