Перелік адміністративних послуг Коломацької селищної ради, які надаються через Центр надання адміністративних послуг

1. Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:

1.1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування) – 1.1

1.2. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) – 1.2

1.3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) – 1.3

1.4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування) – 1.4

1.5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування) – 1.5

1.6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) – 1.6

1.7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) – 1.7

1.8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) – 1.8

1.9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування) – 1.9

1.10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) – 1.10

1.11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) – 1.11

1.12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) – 1.12

1.13. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування) – 1.13

1.14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) – 1.14

1.15. Державна реєстрація фізичної особи підприємцем – 1.15

1.16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 1.16

1.17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 1.17

1.18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням – 1.18

1.19. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – 1.19


2. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

2.1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 2.1

2.2. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно – 2.2

2.3. Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно – 2.3

2.4. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна – 2.4

2.5. Внесення запису про скасування державної реєстрації прав – 2.5

2.6. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 2.6

2.7. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 2.7

2.8. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки – 2.8.1 / 2.8.2

2.9. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 2.9


3. Реєстрація місця проживання особи3


4. Зняття з реєстрації місця проживання особи4


5. Реєстрація місця перебування особи5


6. Державна реєстрація актів цивільного стану:

6.1. Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження – 6.1

6.2. Державна реєстрація шлюбу – 6.2

6.3. Державна реєстрація смерті – 6.3


7. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

7.1. Витягу з Державного земельного кадастру про об’єкт Державного земельного кадастру – 7.1.1 / 7.1.2 / 7.1.3

7.2. Довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 7.2

7.3. Викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) – 7.3

7.4. Копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру – 7.4


8. Оформлений та видача паспорта громадянина України (у формі картки, що містить безконтактний електронний носій).


9. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.


10. Оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон.


11. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.


12. Видача довідки про те, що громадянин ніде не працює згідно трудової книжки 12


13. Видача довідки про склад сім’ї13


14. Видача довідки про спільне проживання та ведення спільного господарства до дня смерті пенсіонера (для виплати недоотриманої пенсії померлого)14


15. Видача довідки матері, яка народила га виховала до 6-ти річного віку дитину-інваліда15


16. Видача довідки матері, яка народила та виховала до 6-тн річного віку 5 та більше дітей16


17. Видача довідки про те що пенсія померлого (ої) була основним і постійним джерелом засобів до існування17


18. Видача довідки про те що домоволодіння має пічне опалення18


19. Видача довідки про те що поховав (ла) та поніс (ла) витрати на поховання (для непрацюючих)19


20. Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма 3 ДФ, затверджена наказом Міндоходів і зборів України № 32 від 17.01.2014 року)20


21. Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб21


22. Видача довідки про реєстрацію місця проживання матері та дитини
22


23. Видача паспорта, прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.


24. Видача будівельного паспорту забудови земельних ділянок.


25. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.


26. Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Центральна влада

Силові органи

Місцева влада

Корисна інформація

Історія краю. Мазепа

Контакти